pátek 11. května 2012

Dášky narozeninové dárky :)

 
Ahojda,

Protože měl někdo tento týden narozeniny :), chtěla bych vám ukázat presenty, které jsem dostala.

 
Jako první a nejúžasnější dárek, který jsem si přála, jsou červeno-bílé silikonové hodinky od firmy ss.com. Strašně moc se mi líbí, akorát v dnešním horku se mi trochu potila ruka pod páskem. Jinak jsou vážně fajn a pohodlné.



 
Jako další jsem dostala paletku od NYXu z Runway Collection v odstínu 10 – Bohemian Rhapsody, ze které mám velkou radost. Dále pak čtyři tvářenky od e.l.f – jednu krémovou a tři pudrové. O nich pak ještě něco napíšu zvlášť. Jako poslední z dekorativní kosmetiky a také od e.l.f jsem dostala bázi pod oční stíny v odstínu Pearl, který určitě využiju.

Nakonec jsem ještě dostala krásnou malou kabelku v tyrkysové barvě, ze které jsem nadšená. Na léto se hodí a má krásnou barvu. Prostě na léto jako stvořená :). A posledním dárkem byla kytička, a jelikož všechny ostatní u mi nakonec - chudinky - umřou, dostala jsem kaktus ve tvaru srdíčka v pěkném červeném hrníčku. Alespoň budu mít další sběrač prachu, ale udělal mi radost ;-). a samozřejmě nesmím zapomenout na úžasné modré naušnice od mé kamarádky Nikči, které jsou jako stvořené k bazénu :).



Líbí se vám nějaké produkty či doplňky? Máte zkušenosti z některým výrobkem z dekorativní kosmetiky?

Krásný zbytek slunečného dne vám přeje Dáša :)!

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :) mám z nich ohromnou radost ;-)

      Vymazat
  2. Outfit i hodinky perfektní! Škoda, že u tohle léto ty silikonové už moc nefrčely...
    A prosím Tě, jak se nosí hodinky na té pravé ruce? Líbí se mi to, je to takové netradiční. Nosíš je tam jenom tak nebo s nějakého důvodu?
    Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda :) je to škoda, že na ně už nemám tolik času ani náladu, normálně je nosím na levé, bylo to jen z důvodu focení :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)