neděle 6. května 2012

E.l.f. na rty


Ahojda,

Chtěla jsem se s vámi podělit o svou sbírku dekorativní kosmetiky e.l.f se zaměřením na rty.
Vlastním celkem čtyři produkty na rty a postupně vám k nim napíšu, jak fungují, jestli stojí za koupi a jaký z nich mám dojem. Také bych chtěla dodat, že kosmetiku e.l.f kupuji přeš český e-shop - http://elfkosmetika.cz/


1. MINERALS Minerální rtěnka

Mám tuto rtěnku v odstínu Natural Nymph a musím říct, že je to vážně skvělá tělová barva. Ke mně pasuje nejlépe ze všech mých nude rtěnek. Rtěnka je krémová a hydratační. Navíc se mi líbí elegantní černé balení. Množství balení je 3,8 g. Celkově musím tuto rtěnku hodnotit jako velmi dobrý výdaj, i přes cenu 119 Kč, což je u mě za rtěnku docela dost. Jsem ale nanejvýš spokojená.

 

 

2. STUDIO Výživný balzám na rty

Tento výživný balzám mám v odstínu Nice & Natural. Po prvním otevření mě mile překvapila jeho kakaová vůně a hlavně také pěkné balení. Barva balzámu je taková do hněda a na rtech dělá přirozeně hnědý dojem. Co mi trochu vadí je to, že balzám není takovým balzámem :). Přijde mi moc tuhý a málo hydratační, ale to mu na kráse neubírá, používám ho jako rtěnku. Cena balzámu je 95 Kč a množství balení je 7,5 g. Celkově tento výrobek hodnotím velmi dobře a určitě si ho znovu koupím.



 

3. ESSENTIALS Lesk na rty v tubě

Vlastním dva různé odstíny těchto lesků na rty – Candlelight a Juiced Berry. Oba dva jsou velmi hydratační a dokonce krásně voní po ovoci. Mile mě překvapilo, že za cenu 39 Kč je toho v balení poměrně dost (10 g) a nemá vůni s chemickým nádechem. Odstín Candlelight je takový hnědý lesk s jemnými stříbrnými třpitkami a barvou je dost podobný výše zmíněnému balzámu Nice & Natural. Naproti tomu odstín Juiced Berry je zářivě oranžovo-červený. Na rtech však vypadá velmi hezky a ne tak tmavě. Tyto dva lesky hodnotím kladně a musím říct, že ačkoliv jsou ze základní řady, jsou velmi příjemné a mají pěkné barvy.





To je vše k mým přípravkům na rty od e.l.f. Máte také zkušenosti s dekorativní kosmetikou e.l.f nebo dokonce s nějakým z těchto produktů? Ráda uvítám vaše komentáře.

Užijte si krásný zbytek neděle, Dáša :)!

6 komentářů:

  1. Mám tu rtěnku taky, ale v jiném odstínu (ted si na název nemůžu vzpomenout) ale upřímně mě moc nevyhovuje .. přijde mi, že celkem vysušuje :X ale co miluju jsou tyhle lesky mám přesně tyhle dva stejné a pak ještě asi 3 další a vyhovujou mi třeba více něž profláknuté Lancome Juicy Tubes :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi to záleží na každé z nás.. já mám rty celkem suché, ale i tak mi tato rtěnka vyhovuje...horší je to třeba s řadou Longlasting Lipstick od Dermacolu...ty jsou vážně suché...a možná je to odstínem...
      Lesky jsou fakt úžasný...a za 39 Kč..no nekupt to :D
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Ta rtěnka má super odstín, takový nenápadný, ale hezký =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě takový tělový...je dost světlý, ale ke mě pasuje.
      Děkuji za komentář :).

      Vymazat
  3. Od Elf pár věcí mám...na rty nic. Ale zkoušela jsem gelové linky ze kterýcj jsem první byla nadšená. Pak mi po 3 týdnech vyschly...to bylo zklamání. Když se tak zpět ohlédnu, tak mi u ničeho od Elf nadšení nevydrželo. Ale třeba to jen byla smůla. Moc jsem toho od nich zatím nekupovala.
    Ty lesky vypadají moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zrovna linky mám od Essence a Catrice a nemůžu si je vynachválit..od elfu jsem zatím nezkoušela, ale chtěla jsem ty modrý...tak nevim jestli si je mám koupit...jinak mám od elfu ráda tvářenky a bronzery..ty jsou vážně supr...a ještě kulatý štětec na pudr (taky bude recenze)..je uplně úžasně hebkej a hustej, takže mám dva - jeden na pudr a druhý ne make-up :)
    Děkujeme za komentář :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)