středa 9. května 2012

Essence Colour&Go – 35 Movie Star

 
Ahojda,

jak jsem slíbila v předešlém článku, přidávám sem druhý z mojí sbírky laků od Essence – Colour&Go (sbírka zde). Tím je tmavě šedý 35 Movie Star. Barva je to vážně krásná a hezky se po uschnutí leskne. Nanáší se lépe než ostatní – asi to bude tím, že všechny laky, které jsou označeny jako Novinka, se nanášejí lépe než odstíny staré. Nevím no, u téhle řady nikdy nevíte, který lak se bude nanášet dobře a který ne.


 
Celkově tento lak hodnotím dobře - má pěknou nevšední barvu a líbí se mi, že není tak ostrá jako černá. Dá se za ni celkem dobře vyměnit.

Přeji vám krásný zbytek dne! Dáša :)



4 komentáře:

  1. Dnes jste to rozjely. :)
    Tak to je ovšem skvělá barva, tu si patrně budu muset koupit! (ještě, že stojí jen těch třicet Kč :))

    carre-de-sucre.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :D musím souhlasit :) kdyby stály jen o trochu víc, tak už nad koupí přemýšlím, ale za 29 korun to jde :)
      Dnes jsme se snažily všem vynahradit včerejší absenci článku ;-)

      Vymazat
  2. Krásná šedá. Mně se líbí moc. A máš pravdy, tady u té řady člověk nikdy neví jak bude lak krýt a i občas schnout :) Ale za 29 Kč budiž jim odpuštěno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) za tu cenu...a ty barvy se jim odpouští :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)