neděle 20. května 2012

Essence Colour&Go - 39 Lime Up! a 95 Wanna - puntíky


Ahojda, 

se zpožděním sem přidávám zdobení laku od Essence - 55 Let´s Get Lost (recenze zde), který jsem se přidala už včera. Zdobila jsem ho jen tak z nudy a musím říct, že jsem ho lakovala v pátek dopoledne a dnes už je dost oprýskaný.  Ale také je to tím, že jsem kvůli zdobení dávala větší vrstvu krycího laku, který se potom rychleji odlupuje.




Na zdobení jsem použila dva laky Colour&Go od Essence (sbírka zde) - zelený 39 Lime Up! a žlutý 95 Wanna. Oba jsou s drobnýma třpytkama. Na levé straně každého nehtu si můžete všimnout větších žlutých teček - z dálky to vytváří dojem stínování nebo 3D ozdoby.

Doufám, že se vám příspěvek líbí a můžete mi napsat, zda-li máte rády zdobené nehty, nebo jak je zdobíte.

Krásný den přeje Dáša :)!



10 komentářů:

  1. pěkné, jarní :) hezké nehtíky

    OdpovědětVymazat
  2. Jee to je super! Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné puntíky. :) Vypadá to opravdu jarně a optimisticky! :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jaro jako stvořené ;-) Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  4. Krásné svěží barvičky :) asi se po té limetkové mrknu v obchodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem po ní tak dlouho koukala, až jsem si jí ve čtvrtek koupila :) Je vážně pěkná :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)