pondělí 7. května 2012

Essence Colour&Go – 42 Dress for a Moment

 
Ahojda,

dnes vám přináším pár fotek laku od Essence Colour&Go – 42 Dress for a Moment. Příspěvek o těchto lacích zde. Tento lak má typickou lila krémovou barvu – spíše do fialova než do růžova. Nanáší se velmi dobře a kryje asi tak ve dvou vrstvách – podle toho, jak sytou barvu chcete. Celkově mám tyto laky moc ráda, protože mají v nabídce krásné barvy a nestojí moc – cca 29 Kč.



 
Do komentářů mi můžete napsat, zda-li se vám tento lak líbí a předem se omlouvám za kvalitu fotek – fotím na obyčejný automat (zrcadlovka bude až v létě :) ).

Přeju vám pěkný zbytek dne! Dáša :)


6 komentářů:

  1. Tenhle mám taky, odstín moc pěkný, ale nevydrží mi na nehtech dlouho. Ovšem jiné odstíny z řady color&go mají u mě lepší výdrž, tak mám asi nějaký špatný kus či co...

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. no já jsem si ho lakovala dnes a už mám obouchanou špičku u palce, ale zase vydržel dvě a půl hoďky keramiky, takže docela vydrží...jelikož dost uklízím, tak mi bohužel žádný lak nevydrží celý ani 2 dny :(..ale alespoň jich vyzkouším víc ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle laky si od essence kupuji ráda. Líbí se mi cena a že to jsou malé lahvičky. Odstín je krásný. Na mé ruce by se mi nelíbil, ale na té tvé vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pochvalu :)...asi jsem moc světlá, že mi takové barvy jdou ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten musím mít :) Laky od essence mám ráda, ale ještě jsem nestihla žádný z nich zrecenzovat na mém blogu :) Založila jsem ho nedávno.. jukni ke mně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ho utíkej koupit...je vážně krásnej :)...jj určitě se podívám :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)