čtvrtek 24. května 2012

Essence Colour&Go - 53 You Belong To Me



Ahojda,

dnes vám přináším další lak od Essence z kolekce Colour&Go (sbírka zde). Je jím svetla modrý 53 You Belong To Me. Tento lak se skvele nanáší a kryje v jedné až dvou vrstvách. Zasychá celkem rychle - jako většina laků z této kolekce :). V našich drogeriích můžete narazit na laky s úplně stejným odstínem. Mě se tato barva tak líbí, že se mi nakones nechtěně sešli dokonce tři. První je právě tento od Essence, druhý je Rimmel London Lycra Pro - 500 Peppermint a třetí je Emily - 108 Fresh Mint, který najdete v drogeriích Schlecker. 






Také se musím pochlubit novým prstýnkovým úlovkem, stejně jako Evča v předešlém článku (zde), který mi krásně ladí  k barvě nehtů. Ulovila jsem ho v New Yorkeru ve slevě za 49 Kč a s ním i naušnice, které k němu ladí. Ty vám však ukážu až příště ;-). Moc se mi líbí jeho design a snad se mi bude hodit k více kusům oblečení.




Musím říct, že Peppermint schne do minuty a má plochý štěteček, kterým se lak krásně nanáší. Celkově jsou podle mě tyto laky od Rimmelu velmi kvalitní a mají perfektní výdrž (2-3 dny - a to je u mě zázrak :)).

Lak Fresh Mint je řidší než dva předešlé, ale i tak je docela dobrý a mám takový pocit, že mě ani nestál tolik, abych jeho koupě litovala.

Máte rády mint-barvy na nehtech či na oblečení? Vlastníte nějaký z těchto úlovků?

Krásný večer přeje Dáša :)!






5 komentářů:

  1. Min barvu mám ráda a ten prstýnek mám také, ale růžový a kupovala jsem ho už za 29,- :D jinak mint laky mám moc ráda ... nemám z těchto ani jeden, ale na ten Rimmel jsem už koukala a asi do něj půjdu také! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ten od Rimmelu je i kvalitnější, jde to poznat i cenově :) Prstýnek jsem kupovala ve středu, tak to asi mají všude jinak :)

      Vymazat
  2. Na léto úplně úžasná barva, sám o sobě je lak úžasný, ale vlastním jenom YBTM, od Rimmelu mě lákají jiné odstíny.:D

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)