sobota 19. května 2012

Essence Colour&Go - 55 Let´s Get Lost


Ahojda,

dnes vám přináším další lak z kolekce Colour&Go od Essence, a tím je 55  Let´s Get Lost. Tento lak má vážně nádhernou středně modrou barvu a je bez třpitek - prostě taková čistá zářivá letní barva. Lak je opět Novinka, takže i u něj můžu pochválit výborné nanášení a krytí v jedné až dvou vrstvách. Bohužel musím říct, že zrovna tento lak mi na nehtech dělal malé bublinky, ale nevím, zda-li nemám prostě jen vadný kus. Po přetření krycím lakem je však všechno v pořádku.


Líbí se vám výrazné, třeba i modré barvy? Máte zkušenosti právě s tímto lakem?

Přeji krásný zbytek slunečného dne, Dáša :) 




6 komentářů:

  1. Nádherný odstín! Modrou mám poslední dobou čím dál radši :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je je krásně vykřičený odstín :) Mám ráda modré laky. Hlavně teď na léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) letošní léto je veznamení zářivých barev :)

      Vymazat
  3. Tak to je krásný lak :) modrá je prostě dobrá :D

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)