pátek 11. května 2012

Essence Colour&Go – 63 Think Pink

 
Ahojda,

dalším z dnešních příspěvků je pokračování recenzí na laky od Essence Colour&Go. Tentokrát je to můj oblíbený 63 Think Pink. Je to taková krémová červená s kapkou růžové a je velmi pěkná na letošní jaro a léto. Mám tento odstín velmi ráda, a jelikož patří do novinek, musím znovu uznat, že se nanáší skvěle a kryje v jedné vrstvě. Stejně tak tomu je podle mého mínění u všech těchto Novinek z této řady.




Líbí se vám také tato krémová barva? Viděly jste tento lak nebo ho máte dokonce doma?

Krásný zbytek dne!  Dáša :)




3 komentáře:

  1. Tento lak jsem viděla, a jeho barva se mi strašně líbí. :) Vy mě zničíte, včera jsem si koupila ten šedý. :))

    Jinak si vás dovoluji pozvat k sobě na dárečky!
    http://carre-de-sucre.blogspot.com/2012/05/darecky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší nás, že se ti líbí :) jsme tu od toho vám ukázat krásy a hrůznosti různých výrobků ;-)

      Vymazat
    2. Děkujeme za pozvání...určitě se kouknem a zasoutěžíme si :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)