středa 9. května 2012

Essence Nude Glam – 05 Tofee to Go

 
Ahojda,

ještě dnes přidávám fotografie laku 05 Tofee to Go od Essence. Tentokrát není za řady Colour&Go, ale z řady Nude Glam. Stejně je však spojuji, protože jsou vcelku stejné.
 
Tento lak je strašně pěkný na mých rukách. Jelikož jsem světlá, tak vytváří krásný efekt krémové béžové. Celkově mám tělové barvy velmi ráda, takže mám takových béžových víc.



 
Lak se hezky lakuje, ale tentokrát kryje až ve dvou vrstvách. Jinak je velmi pěkný a jsem s ním spokojená.

Co vy na tělové laky? Co tento? Líbí se vám?

Příjemný zbytek dne přeje Dáša :)!


8 komentářů:

  1. krasna barvicka
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ho mám, a mám ho moc ráda. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně pěkný, velmi ráda ho nosím :) Děkuji za komentář ;-)

      Vymazat
  3. Copak holky rikate na nový image laku od essence, me se libi vice, maji super široke stetecky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se osobně také moc líbí, ale je mi líto, že některé odstíny vymizely :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)