středa 23. května 2012

Essence Rebels - Latex nail polish - 03 Peach Punk


Ahojda,

dnes vám přídávám příspěvek o latexových lacích z limitované edice Rebels od Essence. Tyto laky by měly mít po nanesení vzhled latexu. Mám odstín 03 Peach Punk a ten ho trošku má, ale je matný, což někdy není a někdy je na škodu. Na fotkách vám ukážu lak bez a s nadlakem. Lak se nanáší hůře než třeba Colour&Go a jsou také řidší. Kryje ve dvou až třech vrstvách a zasychá pomaleji. Ale jinak jsem ráda, že jsem si lak koupila a co je hlavní - má nádhernou tmavě broskvovou barvu s troškou stříbrného shimmeru.



Máte také zkušenost s latexovými laky? Líbí se vám laky matné?

Krásný den přeje Dáša :)

Lak bez nadlaku:




Lak s nadlakem:




7 komentářů:

  1. Mám ho a je super :) Barva krásná a schne mi rychle, stačí mi dvě vrstvy. Líbí se mi s nadlakem i bez něj. Máš moc hezké nehty :) Karol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :) jsem zvyklá na 1-3 minutové schnutí a tenhle mi schnul tak 5, tak proto :) Jinak je vážně nádhernej :)

      Vymazat
  2. Pěkný lak, ale bez nadlaku hezčí - šel tam vidět ten latex

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je i tak pěknej :) Chtěla jsem nechat vyniknout tu krásnou barvu :)

      Vymazat
  3. krásný :) Kolik, ale prosímtě stál?

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)