pondělí 14. května 2012

Gabriela Salvette Enamel – 102 + Essence Nail Art – 09 Copper´iz Me!

 
Ahojda,

dnes jsem si pohrávala s barvami a třpytkami. Mám takové kombinace docela ráda, i když jdou pak hůře odlakovat. Dnes jsem spojila krásnou růžovou barvu od Gabriela Salvette – 102 a lak od Essence - Nail Art – 09 Copper´iz Me!, který je zabarvený do červena a obsahuje malé barevné třpytky. Lak 102 od GS se lakuje velmi dobře a kryje ve dvou až třech vrstvách. Ale stále je to lak, který je na rozdíl od jiných GS svým krytím velmi dobrý.

 
Líbí se vám růžová barva na nehtech? Máte radši čistý lesklý lak nebo si rády hrajete s barvami a třpytkami?

Snad se vám příspěvek líbil :).

Přeji krásný zbytek dne :)! Dáša






8 komentářů:

  1. jak kdy, ale třpytky dávám většinou jako nouzovku, když po týdnu třeba nestíhám odlakovat lak tak to lehce proměním v nový tím, že přetřu třpytkami a hotovo ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip :)...to mě nikdy nenapadlo...zkusím tohle maskování hned, jak to bude možné..schválně, jak to bude fungovat u mě :) - někdy jsem totiž docela líná přemalovávat si nehty po dvou dnech, jelikož pracuju hodně s rukama, mám nehty rychle ošoupané :D

      Vymazat
  2. Tak to vypadá moc krásně :) Laky od Gabrielly Salvete miluju.. přijdou mi za tu cenu opravdu kvalitní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem za pochvalu :)Jsou pěkné, ale narazila jsem i na jeden nekvalitní :(

      Vymazat
  3. Tenhle lak od Gabrielly je super! Mám ho doma už strašně dlouho, a pořád je krásně tekutá ´=)

    http://anesagill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo...celkově mi přijde,že GS dělají víceméně jen třpitkaté laky, proto uvítám tyto krémovky :)

      Vymazat
  4. laky od GS sú super, a tento ružový je velmi pekný. ale uprimne ja trbietky velmi nemusím, nehovorím že to je škardedé, ale ja si ich dávam len na jeden prst.

    nadkinsvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jak kdy - podle nálady :) tento se mi také líbí víc bez třpitek, ale na světle modrém jsou třpitky nádherné :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)