středa 30. května 2012

Konečně je mám! - aneb žlutá a zelená neonka + výhra a poděkování :):)


Ahojda, 

dnes vám chci ukázat svoje nové úlovky. Jak už jsem psala v článku o neonových lacích Solange (zde a zde), chtěla jsem sehnat ještě neonovou zelenou a žlutou. Jednoho slunečného dne jsem si to vykračovala k vietnamcům a hle - měli je tam! Sice to kvalita není, ale laky vypadají celkem pěkně a hlavně stály pouhých 10 korun. Jsem strašně nadšená, že jsem tyto barvy konečně sehnala. 



Oba laky jsou poměrně řídké a kryjí tak ve třech až čtyřech vrstvách, což už je celkem dost. To se dá ale u řídkých laků vcelku očekávat. Laky bohužel nemají žádné jméno ani název odstínů. Jinak posuďte samy, zda-li to za deset korun stojí zato :). 

A oznam navíc - Vyhrály jsme Givaway :-D

Musíme se pochlubit, že jsme vyhrály Givaway u An. - její super blog zde. Ani jsme to vůbec nečekaly, jen jsme pokoušely štěstí a ono se na nás opravdu usmálo. Proto An. veřejně děkujeme a jsme moc rády, že jsme vyhrály takové super dárečky (zde a zde) - tím líp, že je jich víc, alespoň se s Evčou nebudem hádat ;-).


Doufám, že se vám článek líbil a budu ráda za komentáře, zda-li se vám laky líbí, popřípadě jaký z nich.

Pohodový večer vám přeje Dáša! :)








8 komentářů:

  1. Barvičky jsou to fakt neonové. :D
    Jinak rádo se stalo. Dnes jsem to poslala, tak snad dojde výhra v pořádku. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na ten lak :)hned ho sem dám ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Prostě na léto :)Děkujeme za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Krásné barvy! Já zase miluji neonky od China Glaze ... tenhle týden mi přišel další - zelený!! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. zlty neon mam... ale ta zelena je bezkonkurencna!!!


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)