sobota 5. května 2012

Laky na nehty Solange – fosforově oranžový a růžový

 
Ahojda,

dnes vám přináším další recenzi na nově zakoupené výrobky. Jsou jimi dva laky na nehty od firmy Solange, které jsem sehnala v jedné zapadlé drogerii u nás ve městě. Tyto laky obsahují zpevňovač, což shledávám za pozitivum. Na první pohled mě zaujaly zářivé fosforové barvy – růžová (odstín N3) a oranžová (odstín N1). Právě na letošní jaro a také i léto jsou pro mě výrazné, zářivé a třeba i fosforové barvy tou správnou volbou.



 
Musela jsem hned po prvním nanesení laku na nehet žasnout nad snadností nanášení a dobrým krytím – stačila pouze jedna vrstva J. Možná tomu přispělo použití podkladového laku od Miss Sporty – Nail Expert Manicure for Britce nails. Ale i tak se mi u žádného jiného laku nestalo, že by tak dobře kryl v jedné jediné vrstvě.

 
Lak Solange je po zaschnutí krásně lesklý, ale i přesto jsem použila rychleschnoucí krycí lak od Essence – Studio nails better than gel nails, který lze zakoupit u nás v Rossmannu. Zatím jsem vyzkoušela jen lak oranžový, ale brzy přidám i fotografie laku růžového.


 
Zakončila bych to tím, že tyto laky jsou podle mě dobré a za cenu 28 Kč je to velmi dobrá investice. Jen lituji, že nemají v nabídce i jiné barvy, např. žlutou a zelenou. Na konec bych snad jen přidala webovou stránku, která byla uvedena na obalu laků – www.goldenline.cz . Bohužel jsem v e-shopu tyto laky nenašla, ale jak se říká: „Kdo hledá, ten najde.“ :) Doufám, že se vám příspěvek líbil a do komentářů mi můžete napsat, zda-li máte rády fosforové laky nebo jestli jste tuto méně známou značku už někde viděly.

Krásný den přeje Dáša :)!






9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu i komentář...jediné, co si můžem přát, je více takových krásných barev ;-)

      Vymazat
  2. Ta oranžová je dokonalá...šup šup, kde je ten růžový? :) Tak ty nutně potřebuji :D

    PS: Krásné nehty!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za pochvalu :). Růžový lak můžeš čekat ještě tento týden...asi bude další hned po 42 od Essence...už se také těším, jak bude vypadat...jen musím dodat, že ten oranžový šel dolu mnohem hůř než ostatní laky :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj holky, děkuju za pozvání na blog, tyto neonky vypadají skvostně!

    A jestli můžu malé doporučení pro začátek - pokuste si vypnout ověřování komentářů písmenkama....mě osobně to, tak odrazuje a štve, že blogy, které to mají, prostě nekomentuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem za komentář i za radu:)Ani nevíme, že to tam bylo nastavené. Už jsme to vyply, tak se to snad už nebude objevovat :)

      Vymazat
  5. Ten oranžový je naprostá dokonalost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je moc krásný a ve skutečnosti ještě víc :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)