čtvrtek 17. května 2012

Tutorial - Letní duhové líčení


 
Ahojda,

Dnes vám přinášíme společný příspěvek. Daly jsme si girl-night a něco jsme pro vás nafotily. Jde o líčení, které je vhodné na nějakou beach-párty, ale jelikož jsme celkem odvážné, nedělá nám problémy takhle jít třeba do školy či ven jen tak s kamarády :).




 Jako první jsme nanesly bázi pod make up od Cartice - Prime and Fine Smoothing Refiner.


Následoval rozjasňující make-up od Rimmel London - Wake Me Up v odstínu 100 Ivory, který jsem nanesla štětcem na make-up od e.l.f .


Make-up jsem poté rozetřela a zapracovala do tváře štětcem od e.l.f - Powder Brush, který je tak jemný a hustý, že mám dva - jeden používám  na pudr a tvářenku, druhý právě na make-up.


Na tváře jsem použila krémovou tvářenku od e.l.f v odstínu Tease.


Obličej jsem vykonturovala bronzerem z dua od e.l.f - Conturing Blush & Bronzing Powder.


 Obočí jsem upravila sadou na obočí od Essence.


Na oči jsem Evče dala bázi pod oční stíny také od e.l.f  v odstínu Pearl.


Kruhy pod očima jsem zakryla korektorem od Catrice - Light-Reflecting Concealer v odstínu 010 Ivory.


Přichází nanášení očních mono stínů od Essence.


Začala jsem od vnitřních koutků s oranžovým stínem 42 ...spotted! - matt effect.


Poté pokračujeme stínem zeleným v odstínu 37 lime time - matt effect. Hned za ním následuje modrý stín 49 cool breeze - matt effect.


Jako poslední jsem nanesla červený stín 55 shrimp me up - shimmer effect, který jsem rozmazala do modrého, aby chytil odstín fialové.


Všechny stíny jsem na víčko nanášela štětcem od e.l.f - C Brush. Nakonec jsem všechny barvy do sebe rozblendila štětcem od Oriflame - Profesional Blending Brush.

Na spodní linku víčka jsem dala bílou linku od Essence - Kajal Pencil v odstínu 04 White. Na vnější okraj vrchního víčka nad řasy jsem nanesla černou linku od Maybelline - Expression Kajal v odstínu 33 Black.


Na vrchní řasy jsem použila řasenku od Maybelline - One by One Volume Express Satin Black. Na spodní řasy řasenku od Dermacolu - Volume Mania absolute Black.


Na rty jsem nanesla nejdříve konturovací tužku od Essence - Lipliner v odstínu  07 Cute Pink. Rty jsem vyplnila světle růžovou rtěnkou od Essence v odstínu 01 Frosted. Rty jsem nakonec přetřela leskem na rty od Essence - XXXL Shine v odstínu 19 Nude Candy.


 A celkový výsledek! :) Doufáme, že se vám toto letní líčení líbí a jsme zvědavy, jestli by jste takto šli třeba do školy/práce, na procházku, na pátry nebo zdali byste s ním vůbec vyšly ven :).

Přejeme vám příjemný večer :) Dáša a Evča


2 komentáře:

  1. Na procházku určitě ano, na party taky klidně ano, do školy se mi hlavně nechce vstávat dřív, abych si pohrála s barvičkami. :))
    Ale jinak je to takové hezky barevné, líbí se mi to.

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož tyto barvy nevypadají tak dobře pigmentované, ale mají jen takový jemný barevný nádech, tak bych si v tom klidně vyšla kamkoliv. Avšak jednou jsem ve škole viděla slečnu, která měla stíny dobře pigmentované a na denní nošení se to opravdu nehodilo. Vypadala jako papoušek.
    N.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)