pátek 4. května 2012

Make up - Rimmel L. WAKE ME UP Foundation


Krásný podvečer,

ještě dnes přidávám recenzi na make-up od Rimmelu – Wake Me Up foundation , Found de Tein, který mě hned po prvním použití velmi nadchl. Mám ho v odstínu 100 Ivory. Tento make-up by měl rozjasňovat pleť a napomáhat k přirozenému vzhledu pleti. Musím přiznat, že jsem si ho koupila jen náhodou. U nás v Rossmannu měli tento týden akci (25% sleva z ceny výrobku) na celou nabídku od Rimmelu a tak jsem si vybrala tento produkt. Stál mě nějakých 189 Kč, takže to byla celkem příznivá cena.
 

Už na první pohled se mi zalíbilo veselé oranžové balení, které na mě svítilo už od vchodu :). Hned po otevření balení a prvního nanesení jsem byla mile překvapena svěží vůní, která není nijak vtíravá. Složení make-upu je jako řidší krém a hezky se roztírá. Obsahuje miniaturní stříbrné třpytky, které nejsou skoro vidět, ale na pleti vytváří dojem krásné a svěží pleti. 
 
  
 Co mě velmi potěšilo a překvapilo zároveň bylo to, že jsem po nanesení tohoto make-upu nepotřebovala korektor. Mám od přírody tmavší kůži v okolí očí a právě tyto „kruhy“ poté nebyly skoro vidět. Jsem za to velmi ráda, protože se mi v těchto vedrech nechce plácat na obličej další krycí vrstvy. Jako mínus beru to, že je make-up první hodinu krásně matný, ale po delší době a ještě ke všemu na sluníčku dělá na pleti mastnější film. To je jediné, co mohu tomuto výrobku vytknout, protože mám bohužel smíšenou až mastnou pleť. Ale může to být také výhoda pro ty, kteří mají pleť suchou, protože je příjemně hydratační. I tak ale musím říct, že je mi make-up velmi příjemný, a proto ho vypotřebuji a určitě si ho koupím znovu.

Krásný zbytek dne vám přeje Dáša! :)




2 komentáře:

  1. Za tuhle recenzi děkuji. Pokukuji po něm už dlouho :) Na léto by mohl být fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač :)...já po něm taky dlouho koukala a když ho měli ve slevě málem jsem se o něj poprala ;-)
    Děkujem za komentář :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)