středa 23. května 2012

Moje sbírka dekorativky Catirce


Ahojda,

dnes vám přináším svou sbírku dekorativní kosmetiky Catrice. Tuto značku asi každá z vás zná, a proto jsem se s vámi chtěla alespoň zkráceně podělit o své dojmy z některých výrobků. Předem se omlouvám za to, jak je článek dlohý, ale chtěla jsem vám ukázat všechno :).





Prvním úlovkem od Catrice byla u nás v Rosmannu rozjasňující báze pod make-up Ilumination Base z limitované edice Hidden World. Tato báze je teda opravdu rozjasňující - neumím si představit, že bych si jí nanesla na celý obličej, ale třeba jako rozjasňovač pod oči se celkem šikne.


Stíny mám dvoje. První je paletka z limitované edice Welcome to Las Vegas - C01 Curtain Up! Je to kombinace zlaté, tmavě modré a černé barvy a je vhodná spíše na večer. Dalším stínem je růžovo-béžový monostín v odstínu 100 Welcome to Miami Peach. Oba stíny trošku práší, ale za to jsou krásně pigmentované.


Korektory od Catrice mám dva. První je tuhý v paletce Allround Concealer. Jak vidíte na fotce, je to paletka pro barevnou korekci. Je celkem užitečný - dobře se roztírá jak prsty tak štětcem a docela dobře kryje. Používala jsem ho do té doby, dokud jsem nenarazila na korektor druhý. Tím je RE-TOUCH LIGHT-REFLECTING CONCEALER. Je to tekutý rozjasňující korektor s velmi dobrým krytím. Jak už jsem zmiňovala, mám dost viditelné kruhy pod očima a tento korektor je na ně vážně boží. Když si ho nanesete a jemně rozťupkáte prstem, on se asi za 10 vteřin vsákne do kůže, ale barva korektoru zůstane jakoby na vrchu :). Tím vznikne úžasné krytí - je to vážně ten nejlepší korektor, co jsem kdy měla.Možná ale někomu bude připadat trochu vysušující, ale s bází by to mělo být fajn.


Dalším výrobkem je sada na úpravu obočí Eye Brow Set. Barvy nejsou ničím vyjímečné - jsou jako každé jiné v jiných setech. Ale strašně se mi líbí balení - V odklopitelném víčku je velké zrcátko a pod stíny je malý šuplíček, ve kterém se skrývá oboustranný stěteček a málinká pinzeta. Zatím nemůžu říct, že bych s touto sadou nebyla spokojená.




A co bych byla za Shopaholičku, kdybych neulovila nějaké rtěnky. Mám dvě rtěnky UltimateColour, které jsou celkem hydratační a mají krásné pigmentované barvičky. Odstín první je 010 Be Natural, což je krásná přírodní hnědá a druhá rtěnka je 050 Princess Peach, která je naopak zářivě oranžová Poté mám ještě rtěnku UltimateShine, která je se třpytkama. Tato je méně hydratační než předchozí dvě a navíc mi tam zase vadí ty třpytky. Mám ji v tmavě oranžovém odstínu 080 Corallicious Pink.




Také vlastním černé gelové linky v odstínu Gel Eye Liner - Black Jack with Jack Black. Musím uznat že jsou krémovější než Linky od Essence, ale pracuje se s nimi skvěle a lépe drží.


 Poté mám také svou oblíbenou zjemňující bázi pod make-up  Prime and Fine Smoothing Refiner. Musím říct, že je mastnější, ale zato je vážně dobrá. Make-up poté drží skoro jak přibitý :)


Tvářenky mám radši pudrové nebo krémové. Ale jednou jsem prostě neodolala a koupila si pěnové z limitky Hidden World. Na prví pohled vypadá dost tmavě, ale jinak je docela dost světlá - na mě jde vidět jen v zimě :). Když jsem ji poprvé otevřela, zděsila jsem se, protože byla skoro tekutá. Prsty nanášet moc nejde, ale štětcem je efekt docela super. Druhá duo-tvářenka je pudrová v odstínu 010 Raspberry Ice Cream. K této tvářence nemám moc, co dodat. Barva je krásná, vydrží ralativně dlouho (cca 6 hodin), jen trošku práší.



Další je lesk opět z limitky  Hidden World, který jsem si koupila jen ze zvědavosti. Metalická růžová barva je sice krásná, mě však zase vadí třpitky mezi rty, takže ho spíše používám, když maluju někoho jiného.




Transparentní pudr z limitky Welcome to Las Vegas, jsem koupila ve slevě, jinak mám jiné a lepší. Nemohu říci, že by byl špatný, ale docela práší a hlavně má takovou zvláštní vůni, ktará by mohla někomu vadit.


Další produkty z limitky Welcome to Las Vegas jsou dva laky na nehty. Recenze na tyto laky dám na blog někdy příště i s fotografiemi. Název černého se zlatými třpitkami je C04 Drama Queena červený s červenými třpitkami se jmenuje C01 Lovely Sinner.


Posledními výrobky od  Catrice jsou tři laky. Metalický zlato-zelený 840 Genius In The Bottle, fialový 800 Heavy Metallilac a oranžovo-růžový 820 Pimp My Shrimp. Na tyto laky také později udělám recenze.

Máte nějaké výrobky dekorativní kosmetiky Catrice? Jste s nimi spokojené? Máte třeba nějaký stejný kus jako já?

Snad se vám příspěvek líbil a já děkuji za přečtení i komentáře :)

Krásný slunečný den přeje Dáša! :)

12 komentářů:

  1. Od Catrice mám zatím jen stíny a ty jsou moc fajn a korektor, co už tak fajn neni, ale stejně se už neprodává. Snad časem zkusím ještě aspoň nějaký laky na nehty nebo rtěnku :-)

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, mají tam super výrobky :) Ale u každé značky se najde nějaký ten propadák :(

      Vymazat
  2. Mě osobně Catrice jako značka vůbec neláká a nemám tedy od ní nic, ale třeba časem jí přijdu na chuť :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jo :) Mají krásné laky a rtěnky :)

      Vymazat
  3. No, jelikož u nás mají v Rossmanu od essence jen pár laků a sem tam nějakou limitku, podle toho, jak se jim to hodí, tak mám jen (nečekaně) pár laků a tu tvářenku z hidden world kolekce. A nanáší se mi nejlépe prsty... :D Ale chtěla bych zkusit ty linky... :)

    OdpovědětVymazat
  4. :) Linky jsou super :) Já dojíždím za Catrice až do Ústí ;-) u nás máme taky jen Essence

    OdpovědětVymazat
  5. Teda perfektní recenze na catrice, tak obsáhlou jsem pohromadě ještě neviděla :) :)Osobně mám jen stíny, sitting on a vulcano (tmavě šedé se shimmerem) a vůbec mi nepráší, jsou nádherně pigmentované a velmi velmi jemně namleté :) Ovšem ten korektor pod oči musím mít, už odmalinka mám bezva modrohnědé pytle :( A navíc jemné vrásky a tenhle snad podle popisu nebude cuckovatět a slévat se :) rtěnky se mi taky líbí,ale momentálně jich mám asi 50 a tak je musím začít dodělávat :)
    P.S. Nechci být šťoura, ale tady to přímo bije do očí... jsou to třpYtky :) třpytit se je ve vyjmenovaných slovech ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybka opravena, děkuji za upozornění :) - hned nad tím to bylo napsané dobře :)Korektor je vážně super..možná se v teplých dnech bude po nějaké době slévat do linek, ale zatím je to ten nejlepší, který jsem vyzkoušela. A je spíše na mastnější pleť.
      Děkuji za chválu :)

      Vymazat
    2. u těch laků jsou chybičky pořád :) no co vem to čert :)Zatím jsem nejvíce byla spokojená s korektorem od garnier (rollon), za to mary kay, astor, elf a essence nic moc... Na mastnější, říkáš? To je fajn mám sice normální pleť, ale víčka se mi nějak mastí. No zkusím, určitě díky za tip :)
      A za chválu nemáte zač, to vy se s blogem pipláte :)

      Vymazat
    3. I tak děkuji :) Je pěkné, že se blog líbí :)

      Vymazat
  6. Páni, hodně věcí se mi líbí a tak je do budoucna určitě pořídím a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :). Dost je jich super a za celkem přijatelné ceny :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)