neděle 6. května 2012

Nákupy - Praha a Ústí :)

Ahoj, 

také já přidávám fotky ze včerejšího nakupování, a i když jsem byla dopoledne i v Praze, moc toho nemám. Trvá mi všechno totiž hrozně dlouho a o vybírání oblečení to platí dvojnásob :).


Nakupovat jsem jela hlavně kvůli nějakým elastickým páskům, k mé smůle jsem ale chtěla hlavně černý a ten jediný jsem nesehnala. I když tento bílý krajkový z Gate mě přímo uchvátil.




Dále jsem si v Gate koupila kravatu, která se mi spíše hodí do práce nebo na nějaké školní akce, ale nedalo se odolat :).


 Pak tyto sice obyčejné, ale veselé plavky, které mi, k mé radosti, perfektně sedí.


Ještě, stejně jako Dáša, jsem si koupila třpytivý top a v New Yorkru další elastický pásek.

Myslím, že ke včerejšku je to všechno a až sestavím nějaký nový outfit, hned ho sem dám :)

Přeji pěkný zbytek dne! Evička




12 komentářů:

  1. Krásné plavky, podopbné jsem si kupovala vloni a bohužel se mi obavirly :(,ael vypadají moc roztomile :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky z nich mám velkou radost :).

      Vymazat
  2. Ty plavky jsou opravdu roztomilé, škoda, že mi tenhle typ horních dílů ani trochu nesedí. :) Jinak to tu máte hezké, jen tak dál. ;)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také podobný problém (Dáša), hodně vrchních dílů mi nesedí, ale "kdo hledá, ten najde", takže máme ještě naději;-).
      Děkujem za komentář a jsme velmi rády, že se ti náš blog líbí. Doufáme, že se na něj budeš ráda vracet :).

      Vymazat
  3. holky, děkuju za e-mail. váš blog se mi líbí, takže vás sleduji a těším se na další příspěvky - jen bych možná trošku zvětšila ty fotky ;-)
    P.s: plavky vypadají vážně skvěle, také po nějakých pořád pokukuju :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za radu...spíš se bojíme, aby články nebyly moc dlouhé, protože máme spoustu fotek...ale nejspíš s tím něco uděláme ;-).
      Plavky jsou vážně krásné, Evča z nich má určitě radost, pak
      sem asi taky něco napíše :)

      Dáša :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Ahoj, s těmi fotkami souhlasím a určitě dále budu přidávat větší :)

      Vymazat
  4. Ty plavky jsou opravdu roztomilé :))) já si letos zase koupila černé s volánky v H&M ... jinak ano doplňků různých mám opravdu hodně a ze všeho nejvíce se vyžívám v prstýnkách těch mám plnou takovou stříbrnou krabičku z Nanu Nana!! :D ty přímo zbožňuji!! :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám takhle s naušnicema a s šátky...toho mám plno :) Plavky v H&M jsou letos jaksi nezajímavé, i když se mi tam líbí jedny takové tělové..tak si je asi koupím :)

      Vymazat
  5. Ahoj dámy :) Děkuji za pozvání. Plavky se opravdu povedly. Krásný výběr. Držím palce aby čtnářů jen přibývalo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. My děkujem za palce a komentář.:)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)