středa 9. května 2012

Růžový lak Solange – speciálně pro Shaki :)

 
Ahojda,

dnes vám přináším slíbený druhý lak od Solange – tentokrát fosforově růžový (odstín N3). Zkoušela jsem ho tentokrát lakovat bez podkladové vrstvy a zjistila jsem, že se vážně výborně nanáší a plně kryje v jedné vrstvě. Na fotografii je nalakovaný i bez vrchního krycího laku a nádherně se leskne :). 



 
Doufám, že jde vidět krásná zvýrazňovačová barva – stále mám jen automat ;-).
Líbí se vám tato barva? Máte rády fosforové barvy na nehtech?

Přeji krásný zbytek dne! Dáša ;)




26 komentářů:

  1. Tý jo ten je krááásnej :) odkud ho máš? nechceš mi ho prodat? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu:) Mám ho od nás z jedný zapadlý uličky...jesli ho budeš vážně chtít, napiš mi na mail a já se půjdu podívat a kdyby ho měli, koupím ho a prodám :)
      Dáša :)

      Vymazat
    2. ANO!!! Určitě ho chci :) kolik jsi za něj dávala? :)

      Vymazat
    3. Dávala jsem za něj 28 Kč...tak i s poštovným za 50 Kč?

      Vymazat
    4. Tak teprve teď jsem si přečetla tvůj mail...nevadí..sice jsem ho už koupila, ale dyštak ho někomu daruji ;-)

      Vymazat
    5. taky by se mi lak líbil :) Tak kdyby jsi ho prodávala :)

      Vymazat
    6. Ahoj šel by ještě sehnat tenhle lak na nehty??

      Vymazat
  2. Barvička je krásná, ale asi bych si jí netroufla lakovat bez podkladu, bála bych se, že mi zabarví nehty. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem jí pak odlakovávala, protože mám zítra zkoušku ;-), šlo to dobře - nebarvila.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. to věřim - viděla jsem tvůj neonový příspěvek :)já je mám taky ráda :)

      Vymazat
  4. Tak to jsou muka :DDD Ale děkuji. Ta barva je dokonalá. Bože můj ten chci :D Kdyby ho u vás vážně ještě měli a vážně by se ti chtělo se otravovat na poště...tak se hlásím :) Vážně jo. Klidně to poštovné připlatím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak ju...podívám se zda ho mají a za 50 Kč je tvůj :D klidně ho pošlu...problémy mi to nedělá ;-)

      Vymazat
    2. To by bylo naprosto super užasné :)

      Vymazat
    3. :D tak já se na něj zítra podívám a k večeru napíšu :D

      Vymazat
    4. Tak už ho mám :D...poslala jsem ti mail, tak se dyštak jukni ;-)

      Vymazat
  5. Nádherná barva za skvělou cenu ! :)
    Ty zapadlé uličky bych zakázala.. Pak člověk může jen závidět :)

    http://michaela812.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :) Pak to shání po všech čertech :D Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  6. Ahoj, jen jsem se chtěla zeptat, zda by ještě nebyl jeden tento lak:)).Kdyby to šlo, dala bys mi prosím vědět na e-mail Jarosova.Michaela@email.cz . Předem moc děkuji a super blog!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za komentář:). Ráda bych, ale měla jsem pouze dva :(. Mohu se po něm ještě podívat, viděla jsem ho u vietnamců, ale asi to nebude taková kvalita :(.

      Vymazat
  7. AHa, to nevadí:). Tak kdyby ho třeba náhodou zase dostali, tak si na mě prosím vzpomeň, děkuji:)).A není za co!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj nechtela by si mi ho tez koupit prosiiim:)))))je úžasnej:))

    OdpovědětVymazat
  9. Týý jo, ten je naprosto úžasnej!! Už se nějakej čas po takové barvě taky sháním.. fakt pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je rychle pryč. Mám ho od vietnamců a nestačím se divit, jak je kvalitní :)

      Vymazat
  10. ach:) ten mě naprosto dostal!:)
    http://marsis-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)