sobota 19. května 2012

S lodičkami :-) - outfit


Ahojda,

přinášíme vám čtvrteční outfit, kdy jsme s Evčou experimentovaly s líčením. Já jsem se nijak nelíčila, takže o tom ani psát nebudu :). 
Jen bych chtěla říct, že lodičky se mi velmi líbí a mám je ráda, ale moc je nenosím, protože mě Bůh obdařil výškou 173 cm a to bych potom mohla vířit oblaka ;-). Evča lodičky nosí častěji než já, i když se stále vracíme k sandálům a balerínkám.





Mám na sobě svetřík z New Yorkeru (129,-), o kterém už jsem psala v příspěvku o nákupním dni v Ústí. Dále pak tmavě modré elastické jeany od vietnamců (299-). A nakonec černé semišové lodičky z Daichmanna (ve slevě 349,-). Brýle jsem zakoupila na pláži v chorvatsku ;-).


Evča má na sobě růžové tílko z Tally Weil (129-), o ktrém jsem psala taktéž v příspěvku o nákupech. Dále černé obyčejné legíny z Takka (149,-) a nakonec černé tříčtvrteční sáčko, které jsem koupila na Aukro.cz (150,-). Béžové lodičky na platformě jsem zakoupila u vietnamců (399,-). Černé brýle jsou značky Wayfarer.


Evča byla tento den nalíčena Duhovým letním líčením, které jste mohly vidět ve stejnojmeném příspěvku ze čtvrtka.

Líbí se vám kombinace oblečení a doplňků? Máte něco z fotografií doma?

Krásný slunečný den přeje Dáša :)



6 komentářů:

  1. Lodičky jsou obojí skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem za pochvalu :D škoda, že je neunosím tak moc, jak bych chtěla :(

      Vymazat
  2. sluší vám to :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkujem za pochvalu ;-) My dvě i botky :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)