úterý 29. května 2012

Sbírka dekorativky e.l.f


Ahojda,  

po dlouhé době vám přináším článek o mojí sbírce dekorativní kosmetiky E.L.F. Musím říct, že tuto kosmetiku mám celkem ráda a z některých výrobků jsem velmi nadšená. Podle recenzí na různých blozích jsem ale zjistila, že tuto kosmetiku nemá celkem dost lidí rádo, čož mě u některých výrobků docela zaráží. Asi prostě nejsem tak náročná. Ale musím uznat, že se mi také stalo, že nějaký produkt je prostě hrůza, ale upotřebím ho.





Jako první vám ukážu co mám ze Studio nebo Minerals řady. Jak můžete na obrázku vidět, jsou jimi z řady Studio tři pudrové tvářenky, jedna krémová tvářenka, balzám na rty (recenze zde) a konturovací duo. Z minerální řady mám pouze rtěnku (recenze zde).



Z nižší řady - Essentials - mám celkem dost věcí: dva lesky v tubě (recenze zde), rozjasňující pudr v odstínu Ivory, který je zcela obyčejný a celkem pěkně matuje. Není to však nic zázračného, ale do kabelky je velmi vhodný pro svou velikost - je malinký. Dalším výrobkem je třpitivé multifunkční líčidlo v tubě v odstínu Spotlight, který používám jako rozjasňovač a je celkem dobrý, akorát že se s ním musí opatrně - je vážně dost třpytivý. Výrobkem, který mám doopravdy ráda, je rozjasňující báze pod oční stíny v odstínu Pearl. Používám ji skoro pořád a stíny na ní opravdu hezky drží. Za 39,- to nekupte ;-). Posledními výrobky z řady Essentials jsou multifunkřní líčidla v tyčince. Mám jich pět a mám je celkem ráda. Všechna tato líčídla jsou třpytivá a poměrně suchá. Mě to však nevadí - mám mastnější pleť.


Světle oranžovo-zlatý Golden Peach, světle růžový Lilac Petal a  růžovo-oranžový Persimmon používám jako tvářenky. Jsou celkem pěkné, ale nevydrží tak dlouho jako třeba krémová tvářenka z řady Studio. Poté mám odstín Spotlight, který je bílý a používám ho jako rozjasňovač nad tvářenku. Posledním je tmavě růžový Pink Lemonade, který je na mě moc tmavý a tak ho moc často nepoužívám. Všechny tyto tyčinky celkem pěkně voní po ovoci - vůně mi nevadí.

Dalším produktem je paletka stínů z kolekce Holiday 2011 Beauty School - Natural Eye (recenze zde).



Již zmíněná krémová tvářenka v odstínu Tease, kterou si nemohu vynachválit. Pro mastnější pleť je dokonalá, protože po nanesení jakoby zmatní a vydrží mi opravdu celý den. Barva je přirozeně růžová.


Pudrové tvářenky mám v odstínech Twinkle Pink se třpytkami a matné Peachy Keen a Gotta Glow. Všechny celkem dlouho vydrží, ale nejsou tak dobré jako krémovky. Navíc docela práší. 


Posledním výrobkem je Conturing Blush and Bronzing Powder. Je to stejné jako u pudrových tvářenek, ale barvy pěkné. 

Máte něco od e.l.f ? Jste s ním spokojené?

Krásný den přeje Dáša :)

2 komentáře:

  1. Já mám od elfu většinu věcí co ty, upřímně řečeno, žádné velké nadšení, ale kunturovací duo je moc fajn, i jejich bronzer ze studio řady. Teď doma testuju jejich lipstain, nový korektor(v kulatém balení) a nové stíny(takové čtyři proužky) a musím říct, že mě výrobky mile překvapily. Jinak já mám od Elf ráda řasenku a ještě rozjasňovač v tubě, ten je taky fajn, jen škoda že se za chvilku z tváře vypaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to máš pravdu, moc nevydrží...právě dnes mi přisšl další balíček a s ním i Golden bronzer ze Stuio řady tak sem pak hodím recenzi, zatím ale vypadá moc fajn :) a děkuji za vyčerpávající komentář ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)