středa 9. května 2012

Sbírka laků Colour&Go - Essence

 
Ahojda,

Chtěla jsem se s vámi podělit o svou sbírku laků od Essence – Colour&Go. Mám jich celkem 16, ale věřím, že sbírka se bude každým dnem zvětšovat :). 



Názvy laků: 

1. řada : 
  • Nude Glam - 05 Toffe To Go, 79 Viva la Green63 Think Pink, 02 White Secret, 51 Mellow Yellow, 42 Dress for a Moment, 86 A Lovely Secret, 35 Movie Star
2. řada:
  • 98 Walk on Air, 97 Absolutely Blue, 93 C´est la Vie, 05 Sweet as Candy, Nude Glam - 02 Iced Strawberry Cream, 99 Wanna Say Hello, 53 You Belong to Me, 70 Nude It!

 
Mám tyto laky ráda – mají krásné barvy, malé lahvičky a nízkou cenu (29 Kč). Nanáší se celkem dobře – i když, jak který. Budu vám na blog postupně přidávat každý lak po jednom i s fotografiemi a recenzí.

Máte rády laky Colour&Go? Jaké s nimi máte zkušenosti? A jaké máte barvičky?

Přeji krásný zbytek dne! Dáša :)


7 komentářů:

  1. Tyhle laky mám taky moc ráda. A souhlasím, ty s cedulkou New mi připadají lepší, i co se výdrže týče. :) Jinak jich mám asi 11, takže odstíny se mi moc vypisovat nechce. :))

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem ráda, že máme stejný názor vážně mi přijde, že tam něco přidávaj...jsou i sytější a hustší..
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Mám jich pár a když mě zaujme nějaký odstín koupím si ho, ale zase tak moc je nevyhledávám. Já teď spíš ujíždím na China Glaze :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teda China Glaze nemám ani jeden, protože se mi nechce za laky tolik utrácet....já zase ujíždím na NYX a Elfu, takže utrácim spíš za dekorativku :)

      Vymazat
  3. Jojojo, tuhle závislost znám :D

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)