neděle 6. května 2012

Se zpožděním - Oriflame – Rock Angel by Ewa Farna

 Ahojda,

„Bezstarostně drzá vůně Rock Angel by Ewa Farna. Sladká, nevinná hruška a gardénie utkají romantickou síť, odvážné cedrové dřevo na něj mrkne a odhalí tvou hravou stránku. S přívěskem na mobil jako dárek.“ - Oriflame

 

To slibuje tato eau de toilette od Oriflame. Musím říct, že vůně je to vážně nádherná. Po prvním stříknutí parfému na kůži je jeho vůně jaksi sladší a dost silná. Poté, co chvilku působí na kůži, změní vůni na příjemně osvěžující květinovou s trochou ovoce. Výdrž je takových pět hodin, poté už pomalu vyprchává, ale musím uznat, že po celou dobu je vůně dostatečně silná, abyste ji mohly cítit. Za to jsem u téhle vůně ráda. K Vánocům jsem totiž dostala parfém od Beyonce – Heat Rush, která naprosto nádherně voní, ale vydrží zhruba jen dvě hodiny. Na parfém Heat Rush bych chtěla později také napsat recenzi.


 
Parfém Rock Angel jsem si objednala u kamarádky a cena byla velmi příznivá – 199 Kč. (běžná cena parfému je 429 Kč). Navíc se mi velmi líbí balení. Lahvička je skleněná, cca 6 cm velká a má hezký tvar. Obsah flakonku je 30 ml. K uzávěru je přidělaný přívěšek na mobil ve tvaru srdíčka. Mám ale takový pocit, že ho sundávat nebudu, protože se mi na uzávěru velmi líbí :).



Na konec bych tedy řekla, že se parfém Rock Angel velmi povedl a jsem ráda, že jsem si ho pořídila. Určitě zapadne do mých jarních i letních parfémových favoritů.

Krásnou neděli přeje Dáša :)!

2 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)