pátek 11. května 2012

Staré extravagantní líčení

 
Ahojda,

protože sem Evča přidala extravagantní líčení, které jsem dělala na focení a popřípadě i na maškarní bál, rozhodla jsem se, že sem přidám druhou půlku tohoto líčení a zpětně vypíšu, co jsem na něj použila :). Není to pro mě nic lehkého, ale snad si vzpomenu ;-).

 
Předem se omlouvám za rozmazanější fotografie – tentokrát to není ani automat, ale mobilní telefon :).

Takže :) – jako oční stíny jsem použila paletku pro fialovo-modro-černé zářivé líčení, která byla jako dárek k časopisu Glanc. Možná ji některá z vás má nebo jste ji alespoň viděly. Měli ji asi tak před půl rokem. Jako linku jsem použila gelové linky od Essence v odstínu Midnight in Paris, které jsou naprosto úžasné, a vřele je doporučuji. Přes linky jsem nanášela ještě třpytky od vietnamců, které naleznete snad všude.

Snad se vám tohle líčení líbí a odpustíte mi hroznou kvalitu fotek.

Krásný večer přeje Dáša :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)