neděle 13. května 2012

Středeční outfit

Ahoj, 

přidávám sem letní outfit do školy.



Skládá se z lesklých legín Cherokee, šaty a čelenka Takko, pásek a balerínky Gate a náramek jsem zakoupila v Kauflandu :D 




Vlasy jsem svázala do obyčejného uzlu jak mi to přišlo do ruky :). Líčení je obyčejné, které používám pro všední dny. Jako podklad jsem použila BB cream č. 2 light od Garnier, a protože se mi po něm pleť trochu leskne, přepudrovala jsem ho fixačním pudrem č. 3 od Dermacolu. Na nedokonalosti jsem použila korektor v tyčince č. 001 Light od Miss sporty . Oči mám nalíčené paletkou od E.l.f. , kterou jsem vám již ukazovala, béžovým a hnědým odstínem. Zvýraznila  jsem je hnědou tužkou na oči také z této paletky a řasenku jsem použila One by One od Maybelline. Na závěr jsem použila na rty lesk COLORsensational CREAM GLOSS také od Maybelline.

Přeji příjemný zbytek neděle!
Evička

2 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)