neděle 6. května 2012

Včerejší nákupy, aneb proč nemohla být recenze už včera :)

 
Ahojda,

Včera jsme s Evčou byly nakupovat v Ústí n./L. v obchodním domě Fórum. Strávily jsme tam přes tři hodiny, a tak jsme si musely jisto-jistě něco přivézt :). Bohužel to byl hlavní důvod, proč jsem vám recenzi na parfém Rock Angel od Oriflame dala na blog až dnes. Na fotkách vám ukážu můj nákup a doufám, že Evča sem pak přidá i ten svůj.


Nejdříve jsme navštívily Gate. Tam jsem si koupila bílé tričko s našitými kšandami a mašlemi. Pořídila jsem si ho k šedým volánkovým pasovým kraťasům, které jsem si koupila minulé léto v New Yorkeru. Tričko mě stálo 148 Kč. Doufám, že se počasí umoudří a já budu tento komplet nosit.





 


 
Poté jsme zapluly do Tally Weil. Tento obchod vážně miluju. Líbí se mi zářivé pastelové barvy kolekcí, které tento rok nabízejí a tak si v Tally vždy něco vyberu.

Minulý týden jsem si zde koupila dvě bavlněná jednoduchá tílka – zelené a žluté, která jsou velmi pohodlná a navíc se skoro ke všemu hodí – to nemluvím o malých králíčcích na spodním cípu tílka :). A jelikož se mi vážně líbí, tak jsem si včera rozšířila svou sbírku o tílko růžové. Cena tílka byla 129 Kč, takže to není nic tak drahého.










 
Další věc, kterou jsem v Tally Weil ulovila, je naprosto krásná kabelka, kterou už dlouhou dobu sháním. Je velká asi tak 25x15 cm a moc se do ní nevejde, ale i přesto mě oslnila svou krásnou barvou a designem. Má jednoduchou zlatou zavírací sponu a pásek přes rameno, ve kterém je propletený zlatý řetěz, proto je kabelka těžší než byste čekaly - není to však nic na škodu. Alespoň víte, že ji máte :). Kabelka stála 319 Kč, ale i tak jsem jí prostě musela mít :)!

 
Jako poslední jsme navštívily New Yorker, ve kterém jsem koupila takový triko-svetr v krásné nude béžové barvě protkaný stříbrnou nití. Původně si ho zkoušela Evča, jí se však líbil v jiné barvě. Okolo tohoto trika jsem chodila už dlouhou dobu a ničím mě nezaujal, ale potom, co si ho Evča zkusila, jsem změnila názor. Mám docela ráda jednoduchý ležérní styl a nude barvy a tohle triko tenhle styl splňuje. Na mě vypadá jako volné delší triko s pěkným kulatým výstřihem a upnutýma tříčtvrtečními rukávy. Stačí jen přidat černý nebo bílý pásek a můžete vyrazit. Právě proto jsem si vzala velikost L, i když sama mám velikost XS až S. Tento trikot stál ve slevě 129 Kč a jsem z něj nadšená. Stále nechápu, proč jsem po něm nesáhla už dřív :).



Doufám, že se vám článek líbil a budu ráda za komentáře. Zajímalo by mě, jestli se vám tyto věci líbí či nelíbí nebo s čím byste co zkombinovaly.

Krásnou neděli přeje Dáša :)!

6 komentářů:

  1. To poslední triko/svetřík mám také, ale ve stříbrné barvě už delší dobu :)) Jinak koukám, že jste holky ze stejného kraje jako já :)))))))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. vážně?? :D..... tak to je supr vědět, že je nás tu víc :) (takových maniaků do líčení, módy, atd :))...Svetřík je vážně super...koukám, že tvůj blog už mám ve sledování, tak tam kouknu :)
    Jinak děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barevní tílka...ta oceňuji. A ty kraťásky jsou rozkošné :) A nude svetřík mi padl do oka hodně. Ten je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem za komentář...tílka se vážně hodí, protože mají jednoduchý střih a tak se dají s čímkoliv skombinovat :D Ze svetru jsem nadšená - ještě, že ho Evča našla :)

      Vymazat
  4. Opravdu moc hezké věci!:-) ta barevná tílka na ty asi taky naběhnu :D ten svetřík nude je boží! Hned bych pro něj utíkala,ale není jistota, že ho budou mít i u nás..kabelka taky prostě boží..ty kraťásky? wau! roztomilé, romantické:) a tríčo s kšandama je originální a šmrncovní..hodně povedené nákupy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) za to poslední tričko jsem ráda už jen proto, že jinak k těm kraťáskům nosím jen už zmiňovaná tílka a to je stále stejné - chtělo to změnu :)Kabelka a svetřík jsou mýmy favority..už se těším na nějakou příležitost, kdy je vezmu na sebe..pak sem určitě přidám pár fotek :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)