středa 30. května 2012

Že by nějaká Givaway? ;-)



Ahojda, 

pro mě a Evču se blíží velká událost. Náš blog vás tu bude 4. června snad i bavit už celý měsíc a my jen koukáme, jak se tu rozrůstáte. Proto bychom vás chtěly odměnit nějakou tou "maličkostí" :-D. Jen by nás ještě zajímalo, co asi tak by ta "maličkost" mohla být. Napište nám, co by vás potěšilo - jestli nějaká rtěnka či oční stíny, nějaká ta třpytivá drobnost nebo třeba něco z tělové kosmetiky. 



My si něco vybereme a givaway zveřejníme přesně na naše měsíční výročí :). Proto pište, pište.. :)

Krásný večer vám přeje Dáša! :)

12 komentářů:

  1. Mě by se líbilo všechno :D Miluji giveaway..ještě jsem nikdy nic nevyhrála :) každá maličkůstka potěší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by se taky líbilo cokoliv. :) Ale třeba tělové mléko, miluju tělová mléka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mna by potešilo čokolvek (:
    pozývam na moj začínajúci blog kde práve jedná giveaway prebieha (:
    http://catherinestyl.blogspot.com/2012/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pozvání :) určitě se juknem :)

      Vymazat
  4. holky, jste zlaté! myslím, že udělá radost každá drobnost :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkujeme za tipy :) Snad se vám připravené dárečky budou líbit ;-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)