neděle 24. června 2012

Essence Show Your Feet - 10 In The Jungle

Ahoj,
přeji všem krásnou slunečnou neděli a doufám, že si jí užíváte venku, pěkně na sluníčku :)
Dnes mám pro vás ukázku laku od Essence, odstín 10 in the jungle. Já vím, že je tento lak na nožky, ale nikde jsem neviděla takhle pěknou barvu a tak jsem si řekla proč ne, vždyť je to celkem jedno že? Na laku je úžasné, že vydrží mnohem déle než normální laky od Essence a také to, že je antibakteriální. Barvička je dle mého mínění naprosto úžasná, taková svěží řekla bych. Mám konečně nový foťák, a tak doufám, že od teďka budou fotky o něco málo kvalitnější než když byly focené mobilem.


Mějte se krásně!
Evička

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že se nelíbí jen mě :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný, takové barvičky mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká letní barvička.. :) škoda,že u nás v rossmanu ještě tyhle laky nemaj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zkus se podívat v dm. Já ho koupila v dm ikdyž zde Essence ani normálně nemají :)

      Vymazat
    2. Teďka jsem zrovna našla tyto laky se slevou na babybaby http://www.babybaby.cz/kosmetika_kosmetika-essence/ess-antibakterialni-lak-nehty-1.html

      Vymazat
  4. Škoda, že tyhle Show Your Feet laky nemůžu nikde sehnat, krásná barva! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají je teď za 50% cen na babybaby.cz (29 Kč) - http://www.babybaby.cz/kosmetika_kosmetika-essence/ess-antibakterialni-lak-nehty-3.html

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)