sobota 23. června 2012

Balea Duschol - sprchový olej pro velmi suchou pokožku


Ahojda,

dnes bych se s vámi chtěla podělit o můj objev, který možná nebude takovým objevem pro vás, ale i tak vám ho  popíšu. Je jím sprchový olej od Baley se 70% obsahem rostlinných olejů. Je speciálně vyvynut pro velmi suchou pokožku. Obsahuje sojový a racinový olej s vitamínem E, které ošetřují a chrání naši pokožku. 


I přesto, že já osobně mám pleť smíšenou - mastící se T-zónu a suché tváře a spánky, tak pokožku mám velmi suchou. Velmi často mám napnutou kůži hlavně na nohách, chodidlech a dlaních a to je velmi nepříjemné, také se mi loupe kůže na holeních. Teď v létě je to ještě horší a tak se musím stále mazat krémem, což je někdy otravné. 
Tento sprchový olej jsem si však zamilovala. Konzistencí je jako normální olej na opalování či dětské olejíčky, dal by se přirovnat i k oleji kuchyňskému. Mě však tato konzistence nevadí - mám ji raději. Sprchový olej se nanáší samozřejmě jako sprchový gel na mokrou pokožku a vmasíruje se do kůže. Má nahradit sprchvý gel, ale já nejdříve použiji mýdlo (myji se dětským mýdlem s olivovým olejem od Nivey) a teprve po umytí nanáším sprchový olej. Co mě překvapilo je to, že jakmile se olej dotkne kůže, mění, podobně jako pěna na holení, svoji konzistenci na olejovou pěnu (spíše jen takový bílý olejový povlak), která se velmi dobře po pokožce rozstírá (olej by vám tekl). Ihned cítíte úlevu a to jak je kůže jakoby mastná, to však po osprchování mizí a zůstává vám jen vláčná a hydratovaná pokožka. Po usušení se nelepíte, za to se příjemně/zdravě "lesknete" a pokožka vypadá hezky. Tato hydratace mi i na velmi suchých holeních vydrží po celý den. Dlaně si sice krémuji stále, protože si je za den několikrát myji, ale i tak mě velmi těší úspora času - rychlost nanášení a vstřebávání. Také musím pochválit příjemnou nevtíravou vůni - trochu mi voní po medu a cukru.
Celkově tento výrobek hodnotím za nejlepší kup letošního roku, protože mi velmi pomohl od suché pokožky, ušetřil mi spoustu času i nervů (to čekání než se krém vstřebá je hrozné!) a zpříjemnil sprchování. Za 69 Kč je to podle mě velmi dobrý a kvalitní výrobek a já vám ho vřele doporučuji k vyzkoušení.

Máte také zkušenosti se sprchovými oleji? Používáte na suché partie pokožky jiný přípravek? Jste s ním spokojené?

PS:
Také jsem vás chtěla upozornit, že jsme pro vás vytvořily FACEBOOKové stránky, kde se vám budou objevovat aktualizace našeho blogu a různé jiné fotky či rychlé rady, outfity a články i z jiných blogů a stránek, které bychom vám rády doporučily. Můžete se stát buď naším "přítelem" na  tomto profilu nebo sdílet pomocí funkce ToSeMiLíbí na této naší stránce. Budeme rády za vaši přízeň a také doufáme, že vám tímto ulehčíme sledování našeho blogu.(Upozorňuji, že naše FB stránky nejsou žádným způsobem komerční.)

Přeji vám krásný zbytek slunečné soboty :)!
Dáša :)



6 komentářů:

  1. Měla jsem ten olej kdysi, měl trochu jiné balení, tak nevím, jestli je pořád stejný, ale přišel mi fajn, jen mi moc neseděla vůně, ale oni obecně ty sprachové oleje mají takovou divnou vůni. Teď mám Niveu a taky stejně zvláštní vůně. To mě trochu mrzí, ale jinak jsou to fajn výrobky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si myslím, že jsem celkem háklivá na vůni a tenhle mi opravdu voní moc pěkně. Když jsem si v drigerii čuchla, přišlo mi to chemický, ale doma s vodou to voní opravdu hezky a nechemicky. Něco jako dětské olejíčky. Samozřejmě to vonět každému nebude :).

      Vymazat
  2. Jeee na ten už jsem koukala, ale pak jsem si ho nekoupila ... no podle toho co jsi napsala tak pro něj hned v pondělí skočím, protože mám také velmi často hrozně suché hlavně nohy a mazání pěkně flákám :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já to flákám :) proto jsem za tenhle výrobek ráda :)

      Vymazat
  3. Já tento olej vlastním taky, ale ten můj obsahuje nějaké olejové perly a ten mi tak ale tak nevoní...:D už se těším až ho vypotřebuju a pápá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten s těmi perličkami je jiný..jsou olejové perly...tento je však hned vedle a je to doopravdy olej (konzistence sejná jako olej stolní) :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)