pondělí 4. června 2012

Catrice Ultimate Nudes - 020 Cotton Candy At Eiffel Tower


Ahojda,

dnes jsem byla zase na nákupech a jako vždy jsem neodolala, abych si něco nepořídila. Na návštěvě Ústí jsem navštívila zse krámek s mojí oblíbenou kosmetikou Catrice. Koupila jsem si lak, make-up Infinite Matt a bázi pod oční stíny. Také jsem Evče přivezla její tolik vytouženou řasenku Giant XXL, tak vám sem později přidá recenzi. Na make-up i bázi udělám recenzi příště - teď k laku.



Lak od Catrice z řady Ultimate Nudes vám dnes představím odstín 020 Cotton Candy At Eiffel Tower. Je to krásná lehká barva. Moc se mi líbí na letní dny, ale nebude špatná ani na zimu. Bohužel musím říct, že lak není moc krycí - na fotce mám asi čtyři až pět vrstev, a to potom špatně schne. I s rychleschnoucím nadlakem to není nic moc. je to lak spíše na hezkou francii, ale já se s vrstvami budu ráda piplat - za tu barvu to stojí.

Líbí se vám tento odstín? máte zkušenosti s laky Ultimate Nudes? Budu ráda za vaše komentáře a připomínky ;-).

Krásný večer vám přeje Dáša :)







4 komentáře:

  1. Je to hrozně moc hezká barva. :) Můžu se zeptat, kolik korun stojí? Děkuju. :)

    http://janickablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stál mě 69 korun. Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. moc hezka barva!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Barva moc hezká, ale piplat se s tolika vrstvama...na to jsem moc líná :D

    Lil

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)