čtvrtek 28. června 2012

China Glaze 935 Ingrid + Essence 10 Glorious Aquarius


Ahojda,

dnešní článek bude zase o lacích - dnes konkrétně o laku od China Glaze - 935 Ingrid. Je to tmavě hnědá barva se zlatým shimmerem. Na slunci vypadá vážně skvěle. Na prsteníčky jsem přidala ještě zdobící lak od Essence z řady Nail Art Special Effect Topper - 10 Glorious Aquarius, což jsou světle modré třpytky různých velikostí v průhledném laku.
Lak Ingrid se nanášel velmi dobře, i když jsem se ze začátku lekla řidší konzistence. Je to pro mě premiéra - laky China Glaze jsem si koupila poprvé a to od Labradoory za super cenu. Do teď mi totiž přišlo zbytečné za tyto laky  utrácet celkem vysoké ceny - spokojila jsem se totiž doposud s drogeriemi. Teď se však naskytla možnost a já jsem neodolala :). A jsem docela nadšená, alespoň z tohoto prvního. Kryje tak ve dvou vrstvách a výdrží mi nepoškozený cca 2 dny. Uvidíme, jak budou vypadat ostatní z těch, co jsem si koupila. 


Celkově si myslím, že znovu neodolám a nějaké laky od China Glaze vyzkouším. Navíc bych chtěla vyzkoušet i laky od Color Club, které jsou nově k dostání na českém e-shopu, kde také naleznete kosmetiku Barry M.

Ještě jsem vás chtěla upozornit na výprodej  v e-shopu babybaby, kde naleznete dekorativní kosmetiku Catrice a Essence se slevou 50%. Akce už nějakou dobu trvá, tak si pospěšte, než ji zruší :). Naleznete zde laky Catrice za 32 Kč, laky Essence Show Your Feet za 29 Kč, lesky a paletky stínů, rtěnky, tvářenky od Catrice či Essence také s 50% slevou a mnoho dalších výrobků. Tímto nechci dělat reklamu, jen vám doporučuji, kde levně nakoupit ;-)!

Také připomínám naše FB stránky tady nebo tady :).

Máte rády laky Chine Glaze? Vyhovují či nevyhovují? Chtěly by jste nějaké vyzkoušet nebo mi doporučit? Za každý komentář i váš typ budu moc ráda.

Krásný zbytek dne vám přeje Dáša:)!







9 komentářů:

  1. Já China Glaze laky miluji a v poslední době jsem si dala zákaz kupovat drogérkové a pomalu svoji sbírku CG rozšiřuji :) Jinak doporučuji neonky - Flip Flop Fantasy a Pool Party! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si svou začínající sbírku ráda rozšířila. Zatím vlastním jen tři kusy :(. Ale to se brzy napraví :D Děkuji za typ. Už teď se těším na další obědnávku :)

      Vymazat
  2. ty jo tak hnědý lak na nehty bych si asi nepořídila... i když to může být v jistém ohledu praktické :-D :-D :-D nevím, hnědou moc nemusím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hnědé odstíny ráda. Mám jich už několik od béžových po tmavě hnědé, se shimmerem i bez :) Máš pravdu - jsou praktické. A navíc si myslím, že mi i sluší :)

      Vymazat
  3. pěkné, jsem zvědavá na další barvičky. já zatím skupuji drogerie a ještě jsem se k dražším lakům nedopracovala, ale časem na to snad dojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drogerky někdy i překvapí svou cenou a kvalitou, například u Essence Colour&Go :) Ty miluju :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Essence u mě zatím také vítězí :) A s nimi mám ráda i Catrice :)

      Vymazat
  5. Úžasná kombinace na podzim! laků CHG mám několik a jsem s nima velmi spokojená! :) Na nehtech mi vydrží mnohem déle, ten co mám teď mám už 4. den a mám jen lehoučce oťuklé špičky, ale běžným okem to není vidět. Je to možná i top coatem, nevím. Já myslím, že je hlavně super široký výběr barev, které v se v drogerii prostě sehnat nedají.
    Rozhodně si myslím, že jsou lepší než laky Color club. Mám pár kousků a jsem z nich spíš zklamaná.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)