pátek 1. června 2012

Essence Colour&Go - 51 Mellow Yellow 2x


Ahojda,

tak jsem přišla na takovou zvláštní věc, co se odehrává v našich drogeriích. Třeba jste si toho některá z vás už všimla - já na to přišla už asi před týdnem, ale teprve teď jsem se k tomu dostala. Už asi rok vlastním krásný krémový odstín žlutého laku z řady Colour&Go od Essence (zde), který se jmenuje 51 Mellow Yellow. Když jsem se však minulý týden pídila po tom, že si ho znovu koupím, našla jsem pod stejným číslem i názvem sice lak žlutý, ale poloprůhledný a se třpytkama. Nevím, jak se to stalo a ani nevím, zda-li to Essence zamýšlela, ale musím říct, že je mi velmi líto, že už svůj oblíbený odstín nekoupím - možná tak přes internet. 



To ale nemění nic na tom, že vám popíšu jaké oba laky jsou. První lak - krémovka - se nanáší velmi dobře a kryje už v první vrstvě. Konzistencí je hustější, než lak třpytkatý. Vydrží poměrně dlouho - u mě tak dva dny, což je dost. Lak třpytkatý, narozdíl od prvního, kryje tak ve dvou vrstvách, ale schne stejně rychle jako lak krémový - cca 2 minutky s nadlakem. Celkově bych řekla, že ani jeden z laků není špatný, ale mrzí mě že jeden nahradili druhým. Měli dát do nabídky oba. Navíc mi lak třpytivý přijde v porovnání s krémovým nevýrazný.

Co říkáte na oba laky? Který se vám líbí víc? Jak to s těmito laky máte u vás v drogeriích?

Pohodový pátek vám přeje Dáša! :)












7 komentářů:

  1. máš velmi pekný tvar nechtov (: ten druhý lak sa mi páči viac :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pochvalu :) oba jsou pěkné, mrzí mě ale, že už ten první není k dostání :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ona jsou krásné, ale mě se více zalíbil ten první :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ten první taky před pár měsíci sháněla a pak jsem zjistila, že ho zrušili :( A jak vidím, tak nahradili úplně jinou barvou..

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně se mi líbí ten první, něco jako ten druhý odstín jsem měla od Catrice a po jednom lakování šel z domu, protože vypadal na nehtech strašně ,,mdle". Nedávno sem si koupila od Essence C&G lak s názvem I wanna be your sunshine a přijde mi dosti podobný tomu Mellow yellow 1. Třeba jenom špatně vidím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám taky, ale je tmavší a se třpytkama. Já mám radši ty krémovky :)

      Vymazat
  6. Já mám ten světlejší, ale i ten tmavší je hezký.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)