pondělí 18. června 2012

Essence Ready for Boarding - 04 Via Airmail


Ahojda,

předevčírem jsem narazila na novou cestovatelskou/námořnickou kolekci Essence - Ready for Boarding u nás v DMku. Mají tam paletku stínů, laky na nehty (modrý, zelený, žlutý a červený - všechno jsou to krémové jemné barvy), kosmetické taštičky, loupací vrchní krycí lak a 2in1 paletky Lip and Cheek Creme (krémová tvářenka a lesk na rty) ve dvou odstínech. Já si koupila obě paletky/tvářenky a jeden lak. O tvářenkách vám napíšu později, teď už ale k laku.




Barva je to krásná modrá, ale po nalakování mi přijde o trochu víc sytější, než v lahvičce. To je škoda, protože to potom podle mě není tak hezká barva, jako ta za sklem. Lakuje se pěkně a kryje v jedné maximálně dvou vrstvách. Co je ale u tohoto laku hrůza, jsou bublinky, které se mi potom na laku objevily. Sice to není nijak výrazné, ale rozčiluje mě to. A co je snad ještě horší je to, že i přes rychleschnoucí nadlak, se kterým mi uschly zatím všechny laky, tak tenhle lak prostě ne. Měla jsem nehty nalakované už tři hodiny, a poté jsem si dělala uzel na tričku a lak se celý jakoby setřel - je prostě stále měkký i po třech hodinách. Možná je to tím dnešním horkem, ale ještě se mi to u žádného jiného laku nestalo.
Celkově hodnotím lak za průměrný až lehce podprůměrný. Krásná barva - i když trošku jinačí než v lahvičce - a docela příznivá cena 39 Kč prostě nevykompenzuje dlouhou dobu zasychání a krátkou výdrž. Je mi to celkem líto, protože Essence mám ráda a zatím všechny výrobky z limitovaných kolekcí nebyly tak hrozné, ale tohle je propadák nebo prostě jen vadný kus :(.

Doufám, že vám příspěvek pomůže s výběrem a budu ráda za vaše komentáře, zda-li máte taky nějaký takový zážitek. Můžete mi napsat, jaký výrobek třeba zrovna vás nejvíce zklamal.

Moc děkuji za pozornost a přeji vám krásné pondělní dopoledne :)!
Dáša :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)