sobota 30. června 2012

Essence Show Your Feet - 09 Sunshine 4ever


Ahojda,

protože mi včera dorazila objednávka z babybaby.cz, kde jsem si koupila půlku kolekce Show Your Feet od Essence, ráda bych vám moje úlovky představila. Nejprve však upozorňuji, že na babybaby.cz stále probíhají 50% slevy na kosmetiku Essence, Catrice a Manhatten. Dokonce jsem nalezla nové výrobky, které tam při minulém objednávání nebyly.


Teď k lakům - Show Your Fett jsou laky, jak jistě víte, na nohy s antibakteriální složkou. Měly by déle vydržet a neloupat se při každém zakopnutí. Já si však nehty na nohou moc často nelakuji, ale i tak tyto laky uvítám.
Co bych k těmto lakům ještě řekla? Skutečně musím Essence pochválit za výběr barev. Osobně se mi trefili do vkusu - jemné syté krémovky v modré, zelené, fialové a žluté jsou vážně super. Hlavně na léto! :) Také se laky snadno nanáší a konkrétně ten, co jsem lakovala jako první - 09 Sunshine 4ever - kryl v plné míře v jedné až dvou vrstvách. Uvidíme, jak to bude s tou oslavovanou výdrží, na to vám odpovím při fotkách dalšího laku SYF.
Také musím říct, že u nás v drogerce nejsou, jen jsem v DMku našla jeden ve slevě (10 In The Jungle - druhý zprava), který jste mohly vidět v příspěvku od Evči zde. Proto tedy kupuji přes e-shop a právě teď za půl ceny :).

A teď k mojí sbírce - zleva:
14 Pop Pastel Blue, 16 Miss Levander, 13 Iced Mint Frappé, 17 Lemon Sorbet, 10 In The Jungle,01 Caribbean Sea a na nehtech mám 09 Sunshine 4ever.


Pár fotek  09 Sunshine 4ever na konec :)

Máte rády laky SYF? Vlastníte nějaký a jste s ním spokojené? Lakujete si nehty na nohou? Budu ráda za vaše komentáře a ráda vám na odpovím na vaše dotazy :).

Krásný večer vám přeje Dáša :)!







2 komentáře:

  1. Já zatím žádné tyto laky nemám ale vypadají hodně dobře :) Fialkový a ten co máš na nehtech se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)