pondělí 25. června 2012

Garnier - BB cream, obyčejný i matující + jednoduché denní líčení


Ahojda,

jak jistě víte, letním hitem v přípravcích na pleť jsou letos BB krémy, které byly pro některé neznámé, dokud nevyšel na trh BB Cream od Garnier Miracle Skin Perfector. Co vám slibuje jistě už víte z reklam, ale i tak vám to sem napíšu. BB krémy by měly hydratovat pleť, sjednocovat tón pleti, rozzářit ji, krýt a chránit ji faktotrm 15. To platí u BB krému z reklam, který mám doma také. Já však mám smíšenou až mastící se pleť a ten, kdo tento BB krém vyzkoušel ví, že je poměrně dost mastný. Aniž bych věděla, že se vyrábí, jsem v DMku narazila na BB krém také od Garnier, ale matující. Sama paní prodavačka řekla, že jim poslaly pár kusů (5 tmavých a 2 světlé) na vyzkoušení, ale podrobnosti jim neřekli. Já jsem ovšem byla velmi nadšená z toho, že se k nám na trh dostal i tento výrobek pro smíšenou až mastnou pleť. Oba BB krémy mají v DMku stejnou cenu 199 Kč. Teď bych vám je ráda popsala každý zvlášť a porovnala mezi sebou.



BB Cream Miracle Skin Perfector - 02 Light (Světlá pleť)
Tento BB krém bude výborný pro suchou pleť, ale mě se na pleti po pár hodinách strašně leskl. Sice to nebylo nic zas tak strašného, ale i tak jsem se po celém dni ve škole nebo venku musela buď otřít do papírového kapesníčku nebo přepudrovat, což dělám málokdy a nerada. Výhodou tohoto krému je, že docela pěkně tónuje a rozzáří pleť - alespoň mě to tak přišlo. Co je škoda je to, že moc nekryje, spíš vážně jen tónuje.
V letních parnech jsem si nechtěla patlat na obličej těžké make-upy, tento krém je však lehký a tak se na léto hodí a je příjemný. Dalším pozitivy jsou jednak velmi příjemná vůně, která mi připomíná hrozny a pomeranče a také to, že konzistence je stejná jako u jiných krémů, které běžně používáte, čímž je aplikace krému na obličej snadná.

BB Cream Miracle Skin Perfector - Smíšená až mastná pleť - Light (Světlá pleť)


Co slibuje vidíte na obrázku a teď to každé kousek po kousku rozeberu:
První co mě překvapilo, byla konzistence krému. Není to krém, ale spíše takové řídké pleťové mléko, což znamená, že samotná aplikace je těžší než s předchozím BB krémem. Musíte se hold naučit pracovat s touto konzistencí, protože je dost tekutá. Mě se při první aplikaci stalo, že než jsem stačila krém napatlat na obličej, tak mi z tuby vyteklo snad dvakrát tolik krému - pak jsemto musela všechno utřít do ubrousku, což je škoda. Teď už vím, že BB tubu musím nejdříve buď zavřít nebo uložit někam obráceně a zavřít ji až po nanesení krému. 
Také tak pěkně nevoní jako předešlý krém - ne že by smrděl, ale spíš nevoní vůbec - není to prostě nějaká vůně, je to vůně běžného krému nebo make-upu. Tím však negativa končí. 
Už jsem se několikrát zmiňovala o tom, že mám tmavé okolí očí. Tento krém totiž kryje dost dobře. Ani nemusím použít korektor a vše je hezky sjednocené a nehezké kruhy pod očima či jiné nedostatky pleti jsou zakryty. Nečekejte nějakou bombu, ale i mě to překvapilo a to se mi stalo zatím jen u dvou make-upů. Záleží na tom jak jste náročné, ale s přehledem můžu říci, že krytím se vyrovná nejednomu make-upu. 
Rozzáření a sjednocení pleti je také splněno.
S hydratací to je na mojí pleti dostatečné, i když někomu by mohla potom vadit na tvářích matující funkce krému - mám tváře a spánky narozdíl od T-zóny dost suché a tak se mi tato místa bezprostředně po nanešení krému docela napínají, to ale po chvilce mizí. Dalo by se to vařešit i tím, že na určitá místa pod BB krém nanesete ještě vrstvu krému denního nebo jakéhokoliv jiného.
Poslední a nejdůležitější funkce krému - matování - je splněno na jedničku. Opravdu musím říci, že to funguje. Krém  jsem použila před tím, než jsem šla na pláž (v příspěvku o výletu na Pískovnu) a ještě večer, po celém dni na sluníčku, mi pleť zůstala krásně/relativně matná. Já sama tento BB krém preferuji více, ale samozřejmě záleží na typu pleti.


Shrnutí
Oba BB krémy stojí za koupi - jen si musíte vybrat ten správný. Na mastnější pleť bych určitě zvolila  druhý BB krém a na pleť suchou BB krém první. Každý z krémů má své výhody i nevýhody, ale nakonec jsou oba použitelné a relativně na pár vyjímek splňují svou funkci. Také musím připomenout, aby jste dávaly pozor na vybírání odstínu a buď se zeptaly prodavaček či bloggerek nebo si pořídily vzorky. Já sama jsem se nechala ukonejšit tím, že tak světlá zas nejsem a  jako první jsem si vybrala tmavší odstín, který byl tmavý dost. Takže přemýšlejte a vyzkoušjte! - já vám tyto BB krémy vřele doporučuji ;-).


Vrchní je normální BB Cream, spodní je matující BB Cream.


 Malá ukázka krytí matujícího BB krému - první obrázek je bez jakéhokoliv krytí, druhý pouze s matujícím BB krémem.


A nakonec rychlé líčení :-)

Použila jsem: matující BB Cream Garnier, tvářenku Dermacol v odstínu č. 4, řasenku One By One Satin Black od Maybelline NY, stíny žádné, bílou linku na spodní vnitřní víčko od Essence v odstínu 04 White, konturku na rty od Miss Sporty 070 Bubble Gum a lesk na rty od Essence XXXL Shine v odstínu19 Nude Candy.





Doufám, že se vám článek líbil a třeba vám pomůže s výběrem BB krémů. Budu ráda za vaše komentáře, zda-li máte s nějakým z techto BB krémů zkušenost, jste s ním spokojeny či ne.

Krásné pondělí vám přeje Dáša :)!

17 komentářů:

  1. skusala som vzorku BB creamu od garnier pre normalnu plet a to bolo na mojej pleti katastrofa (normalna, obcas trosku mastnejsia), do pol hodinky som bola leskla ako vianocna gula, dúfam, ze sa dostanem aj po vzorku tohto pre zmiesanu plet, tvoja recenzia vyzera dobre, ale bez vyskusania vzorky nemam naozaj odvahu si ho kupit aj z dovodu, ze ked prisla na trh verzia pre normalnu plet oslavnych recenzii bolo na ne neurekom, ale v skutocnosti bola realita trosku ina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej nejprve vzorek. I tak si sice myslím, že se matující BB Cream povedl, ale každému přecijen sedí něco jiného. A 199 Kč nenajdej jen tak na ulici, tak aby pak člověk nebyl zklamaný.
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Moc ráda bych ho používala, ale to by se museli uráčit vyrábět ho ve více odstínech. Potřebuji tak minimálně o tři tóny světlejší než ten jejich light. Zkoušela jsem ze vzorku a vypadala jsem opravdu hrozně. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde ten matující BB Cream svetlejší než normální a oba jsou v odstínu Light. Zkus vzorek a třeba ti sedne :)

      Vymazat
  3. Máš krásný řasy :)

    BB krémy zatím míjím a zůstávám u klasiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :).
      Sama jsem si myslela, že přes léto zůstanu u tónovacích krémů, ale tento matující BB Cream mě nadchl, takže to budu asi střídat :).

      Vymazat
  4. hezká recenze :-))
    dnes jsem se v dm drogerii ptala jestli nemají na ten novější BB krém nějaké vzorečky, ráda bych ho nejdříve zkusila, než si ho koupím... tak prej ne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po vzorku som sa dostala, vdaka casopisu, tiez mi v drogeriach nevedeli vzorku poskytnut ...

      Vymazat
  5. Ten možná zkusím, po tom prvním jsem se hrozně leskla. Ty si trháš obočí až takle hodně nebo Ti nad nosem moc neroste?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus :) Trhám si ho, protože mi roste směrem nahoru a vypadalo to blbě. Tohle je jedinej způsob, jak se to dalo, aby to alespoň nějak vypadalo.

      Vymazat
  6. Mám ho vyskúšaný a musím povedať, že po sklamaní z pôvodnej verzie nastalo u mňa veľké prekvapenie. Naozaj je trošku svetlejší ako pôvodný BB cream, kryje veľmi dobre (až ma to prekvapilo) a zmatnenie funguje naozaj 100%. Ak máte zmiešanú/mastnú pleť, určite ho vyskúšajte. Ak sa veľmi lesknete v T-zóne, odporúčam použiť podkladovú bázu (mne vyhovuje od Catrice a Dermacolu - Matt Control) a sypký transparentný púder (opäť Catrice, vyšší level je Estee Lauder Lucidity). :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem take vyzkoušela oba a jsem nádšená z mtujicí verze. Použivam také Vichy a chci řicí že BB pro mastnou pleť a Aéra Teint PURE jsou totálně podobný jak konzistenci tak výdrží a krytím. Já je mixují podle stupně opalení ale až mi dojde Vichy rozhodně koupím světlý BB. Mimochodem Garnier v posledních létech opravdu zvedli úroveň, já mám dokonce i korektory a všechno sedí.

    Alča.

    OdpovědětVymazat
  8. bb creme je hodně dobrý, pokud si nechcete dát make-up anebo chcete, aby jste vypadala co nejvíc přirozeně :) krásně sjednotí plet a je fakt dobrý. Sama doma mám ted jeden na normální plet (teta mi ho dala) ale já mám mastnou plet, takže po tom, co jsem si vyzkoušela na bb creme na mastící se plet sem se rozhodla, že si ho dojdu koupit. Všem ho doporučuju, je to fakt skvělá věc. Jenom jsem se vás chtěla ještě zeptat, potřebuji hlavně ale nějaký pudr, protože se mi hrozně leskne nos, brata a mezi obočím. Máte nějaký dobrý a ozkoušený? Popřípadě děkuji za radu.

    Káťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme za komentář :) musím říct, že osvědčené pudry mám dva, jeden od Essence All About Matt! - bílý fixační a matující pudr. Poté už pleŤový Anti Shine Mattitude od Astoru, ten také moc pěkně matuje.

      Vymazat
    2. a kolik stojí ten od toho astoru prosím?:)

      Vymazat
    3. Já ho měla zdarma k makeupu, ale mylsím, že stojí něco pod 200Kč, cca 160 Kč :)

      Vymazat
  9. Co to máš s obočím?

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)