pondělí 4. června 2012

Givaway! :)


Ahojda,

dnes máme s Evčou významný den. Možná jich bude více, ale tenhle je pro nás také důležitý. Právě dnes v 17 hodin a 47 minut se přesně před měsícem narodil náš blog. Celý měsíc jsme se vás snažily zaujmout našimi příspěvky, recenzemi, fotkami a dalšími informacemi ze světa kosmetiky, nehtů či oblečení. A po tom velmi dlouhém měsíci si obě myslíme, že se nám to celkem povedlo, protože vás je tu přihlášeno k dnešnímu dni už 36 a to považujeme za zcela nečekanou a perfektní událost. Jsme obě moc rády, že se vám náš blog líbí a komentujete naše příspěvky, a proto, jak už jsme dříve psaly, vás chceme za vaši věrnost odměnit nějakou maličkostí. Vybraly jsme pár drobností, které by vás mohly potěšit :). Navíc vám ke každému dárku přibalíme vzoreček naší oblíbené tělové a pleťové kosmetiky (Bioderma Hébium H2O, Vichy Normaderm Tonique, Adidas Hydrating Shower Milk Smooth).




Dárečky jsou celkem tři - to znamená, že tři z vás budou obdarováni!

1. dáreček - Lak na nahty Catrice Ultimate NailLacquer 520 Apropos Apricot, naušničky - pecky s kamínkem



2. dáreček - Emily 108 Fresh Mint, který jsem vám pořídila kvůli oblíbenosti článku o jeho barvě (zde), naušničky - perličky.



3. dáreček - Tekuté linky a řasenka 2in1 od Basic - limitovaná kolekce Earth Life Style - jsou to linky a řasenka v nude khaki barvě, které na oku vypadají krásně. K tomu naušničky - starobylé klíčky.



Upozorňujeme, že všechny naušnice jsou pouze bižuterie, snad to někomu nebude vadit. Veškeré výrobky jsme pořizovaly z vlastních příjmů a nechceme tímto dělat nějaké značce reklamu. Tyto produkty se nám líbily, ozkoušely jsme je, a protože nám vyhovovaly, pořídily jsme je i vám.

A jak tedy soutěžit o tyto dárečky?

1. Být pravidelným čtenářem našeho blogu.
2. Napsat nám, jaký dáreček by se vám líbil.
3. Napsat nám, co by jste chtěly na našem blogu vidět, o čem by jsme měly psát, co se vám na něm líbí či nelíbí, apod.
4. Nechat nám v komentářích váš email a u anonymů přezdívku.
+ Bonus: Můžete se zmínit o naší Givaway na svém blogu :)

Soutěž bude trvat přesně týden - bude ukončena 11. 6.2012 v 17 hodin a 45 minut. Jména výherců budeme losovat s Evčou a třetího nám vybere někdo z rodiny :).

Tak, to je snad k tomu všechno :). Mockrát vám děkujeme za to, že náš blog navštěvujete a komentujete naše příspěvky. Děla nám to ohromnou radost.
Teď už nezbývá nic jiného, než vám popřát mnoho štěstí v soutěžení.

Krásná den přeje Dáša a Evča :)

20 komentářů:

  1. Páááni, holky, to je od vás hezké! :-) Krásné dárečky jste pro nás přichystaly :-)
    Pravidelnou čtenářkou vašeho blogu už nějaký ten pátek jsem :-)
    Nejvíce mě zaujal balíček č. 1, protože jako jedna z mála jsem nepropadla mint barvě, ale právě meruňkové!!!
    Myslím, že blog vedete hezky, o čemž svědčí i počet čtenářů za pouhý měsíc jeho existence, takže bych asi nic moc neměnila :-)

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krááása. Holky, mohla bych vám to poslat na Váš E-mail? Moc se mi nechce psát sem svoji adresu na E-mail, aby to každý vyděl. Prosíííííííííííííííííím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně, nevadí nám to :) email je joseph.16@seznam.cz

      Vymazat
  3. nejvice me zaujal darek c.3.vas blog se mi libi, cim vic clanku o kosmetice tady bude,tim lip:-)katulsed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Páni,vybraly jste opravu krásné dárečky, avšak úplně nejvíce se mi líbí ten č.1. Na blogu se mi líbí, že se věnujete cennově dostupné kosmetice,takže jen tak dál.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to jsou moc krásné dárečky. :) Ani nevím, který se mi líbí nejvíc. Asi první. :)
    A o čem byste měli psát? Já nevím, líbí se mi, jak to děláte doposud. Ale třeba můžete jedna na druhé udělat nějaký účest... :))
    A vůbec, vlasová kosmetika... :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné náušničky :)
    Mě se na vašem blogu líbí to, že píšete o kosmetice, která je cenově dostupná. Také to, že jste z Ústeckého kraje jako já, takže bych uvítala více článků typu "nakupování" pokud je to ovšem možné :)) Samozřejmě víc a víc kosmetických recenzí :) Váš blog je fajn :)
    Nejvíce se mi líbí dárek č. 3 :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1. jsem
    2. dáreček číslo 1
    3. Mě tu nic nechybí, ale co třeba například nějaké tipy na účesy a tak?:)
    4. kajisssek.b@seznam.cz

    tak snad se na mě jednou usmějě štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé holky, jste suprové.. Na Vašem blogu bych nic neměnila..je skvělej.. :)Líbim by se mi druhý, nabo první dáreček :)

    Jste super a jen tak dáál :)


    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. nejvíce se mi líbí dáreček č. 3
    jinak jsem Vaše nejčerstvější návštěvnice s tímto dnem:)
    ocením recenze o kosmetice na vlasy nebo recenze o koupených a dlouho používaných přípravcích
    bylo by fajn sem psát i nákupní akce

    přeji úspěšné vedení Vašeho blogu a mnoho stálých čtenářů


    m.bulanderova@seznam.cz :D

    OdpovědětVymazat
  10. Dárky se mi líbí všechny :)
    Blog sleduji už nějaký ten den :)
    Líbí se mi vaše recenze, takže v tom pokračujte dále :)

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji přes Google :-)
    Nejvíc se mi líbí dárek č.1. Nejvíce se mi líbí recenze, díky nim se pak určitě líp rozhoduje, který výrobek skutečně stojí za to, což je podle mě velká výhoda.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Vybrala bych si dáreček č.1 :)
    Váš blog je super, oceňuju hlavně časté recenze na různé laky na nehty :) Dělejte blog ale hlavně tak, aby bavil vás a určitě bude bavit i nás! :))

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, sleduji přes bloglovin. Všimla jsem si, že jste hodně na laky :) (což já taky), ale uvítala bych více článků o dekorativce, outfity a maximálně zatížená jsem na šperky (obzvláště na naušnice) - takže třeba článek, kde by se nakouklo do vaší šperkovnice - to by mi udělalo největší radost :)
    Dáreček by se mi líbil asi první :)

    Lil
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. parádní ceny :) já bych brala 2. dáreček kvůli tomu laku, takovou barvičku ještě nemám. Na vašem blogu by se mi možná líbilo víc recenzí :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krasne ceny, mne se nejvic libi darek cislo jedna:)
    A na blogu se mi nejvic libily prispevky sbirek dekorativni kosmetiky:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mi líbí dárek č. 2 a co se dalších článků týče, tak by mě zajímala třeba nějaká tělová a pleťová kosmetika.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojte :) sledujem vas cez bloglovin. Mne by sa pacilo viac outfit postov, pretoze vidim, ze mame rovnaky vkus :) Darcek by sa mi pacil c. 1 email: ivanariskova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Som pravidelným čitateľom :)
    Páčil by sa mi darček č.2
    Ja najviac milujem recenzie lebo vačšinou mi dost pomožu či si mám nejaký produkt kupit ale nie :)

    katusicek@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)