pátek 1. června 2012

Maybelline NY - Colorama - 26 Candybar


Ahojda,

tak jsem ráda, že sem dnes stíhám přidat příspěvek - dnešní den byl totiž plný všedního shonu. Teď ale už přejdem k tématu - laku od Maybelline NY  Colorama v odstínu 26 Candybar. Tento lak je pěkná světle růžová krémovka. Když jsem si ho kupovala, myslela jsem, že to nebude s krytím ani s konzistencí nijak slavné, ale tento lak mě mile překvapil opakem. Nanáší se velmi pěkně a kryje už v jedné vrstvě, podle toho, jak intenzivní barvu chcete. Schne sice pomaleji než třeba Colour&Go od Essence (zde), ale v celkovém výsledku je lak velmi povedený. Dokonce na něj mají tento týden v Rossmannu slevu, tak se můžete ještě zítra kouknout. Já si koupila hned tři - to zas ale někdy příště ;-).



Máte s novými laky Colorama zkušenosti? Vlastníte taky nějaký?

Příjemný večer přeje Dáša :)







3 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)