sobota 9. června 2012

Maybelline NY - Colorama - 95 Green Park


Ahojda,

i když je už pozdě, přidávám vám sem ještě rychlou recenzi na lak od Maybelline NY - Colorama v odstínu 95 Green Park. Tento lak se skutečně dobře nanášel, ale krytí bylo teprve až ve dvou vrstvách skutečně viditelné. Zasychal celkem rychle a je i pěkně lesklý. Tento lak má takovou světle zeleno-tyrkysovou barvu a někomu nemusí slušet - dělá takové ty "vodníkovy nehty" :). Jinak se mi barva líbí a lak mohu vřele doporučit.



Dobrou noc vám přeje Dáša :)!







8 komentářů:

  1. Ten mám taky, vypadá moc hezky jemně. Spíš bych řekla, že je to barva mentolové pasty,prostě pastelová zelená :) A mně takovéhle krytí udělal až po 3 vrstvách. Za to tyhle minicoloramy dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, barvička se mi moc, moc, moc líbí - po těhle lacích pokukuju už docela dlouho - ráda bych se optala, jak jsou na tom s výdrží?

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vydrží cca 3-4 dny. Pro srovnání: Essence colour and go 2 dny, Yves Rocher a Gabriella Salvete plné 4 dny.

      Vymazat
    2. S výdrží laku jsem spokojena, vydržel mi 3 dny, což je u mě dlouho. Hodně totiž pracuji rukama. :)

      Vymazat
  3. Taky vlastním, to krytí je ale příšerné, potřebuje aspoň 3 vrstvy, aby byl trochu vidět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ěs, ale nanáším tyto laky tak, že dám nejdříve jednu vrstvu, nechám trochu zaschnout, a pak dám druhou celkem velkou vrstvu - ta potom lépe chytá. Samožřejmě používám podkladový lak a nadlak. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)