neděle 17. června 2012

Na pískovně :) + nová rubrika


Ahojda,

dnes jsme se s Evčou vydaly na Dámskou jízdu na pískovnu do Píšťan. Je to kousek od LTM, ale stejně jsme vytáhly auto. Přifrčely jsme si to zbrusu novým Evčiným Oplem :). Musela se prostě pochlubit.



Na pláž jsme dorazily okolo půl jedné a bylo tam docela pusto, ale postupem času se začala plnit víc a víc.


Drcly jsme si doprostřed pláže a abychom netroškařily,  tak jsme si vzaly obě dvě ty největší deky, co jsme našly :). Sebou samozřejmě plno jídla a prý "zdravé" džusy Granini - grep a černý rybíz. Evča dokonce vytáhla i nějaké tvarohové buchty :).


Poté jsme se už jen slunily, povídaly si a rozebíraly nové příspěvky, které v budoucnu chceme dát na blog. 
Teď pár fotek od vody a omluvte prosím naše škleby :-D - voda byla celkem studená.


Já mám na sobě vršek z Takka z minulého roku a spodek z F&F, který mám asi měsíc. Evča má na sobě plavky z Gate, které jste mohly vidět v tomto článku.


Tady vidíte, že voda byla doopravdy na rozpálené kůži nepříjemná. Evče nějak nešlo se ponořit do vody :).


Naše packy - jen tak ze srandy :).


 A pak už jsme okolo čtvrté frčely domů. Evča se netvářila moc nadšeně, že jí fotím :).


A jakže to vypadáme, když Evča řídí :-D?


A poslední fotka na rozloučenou :).


Doufáme, že vás příspěvek nenudil a neurazil. Chtěly jsme se s vámi podělit o to, co vlastně normálně v takovou slunečnou neděli děláme. Tímto bych chtěla upozornit na novou "rubriku" Kam na výlet?, kde budeme zveřejňovat příspěvky o tom, kde jsme byly a kam by jste se mohly popřípadě podívat i vy :).

Mějte se krásně a přeji vám  příjemný zbytek neděle! 
Dáša :)

3 komentáře:

  1. Jen v tom pokračujte, ráda se nechám inspirovat..:) Jinak já jsem dneska byla celý den naložená v bazénu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme moc rády za podporu v nové rubrice :) Moc děkujeme.
      V tom horku se ani nic jiného dělat nemohlo ;-)

      Vymazat
  2. Super článek. :) A koukám, že jste si to opravdu užily! :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)