pátek 8. června 2012

Tutorial - Nude líčení pro každý den


Ahojda,

přidávám sem včerejší outfitové líčení Evči. Je to takové nude líčení pro každý den. Skládá se hlavně z hnědých zemitých odstínů a zářivé oranžové rtěnky, utlumené leskem.



Jako podklad jsem použila bázi pod make-up od Catrice - Prime and Fine Smoothing Refiner. Následoval rozjasňující make-up od Catrice - Infinite Matt up to 18h Make Up v odstínu 010 Light Beige, který jsem nanesla štětcem na make-up od e.l.f . Make up jsem poté rozetřela a zapracovala do pleti kulatým štětcem, taktéž od e.l.f.


Jako korektor jsem použila Essence - Stay Natural Concealer v odstínu 03 Soft Nude.


Bázi pod oční stíny jsem použila od Cartice -  Eye Shadow Base. Tato báze je sušší a stejně jako korektor od Catrice, po nanesení a rozetření, zmatní.


Na víčko jsem nanesla stín zlato-oranžový (v pravém horním rohu). Do ohybu víčka jsem použila tmavší odstín do hněda. Do banánků a pod dolní řasy jsem nanesla tmavě hnědý a šedý stín. Pod obočí a do vnitních koutků oka jsem nanesla stín nejsvětlejší - pleťový, který jsem potom rozblendila do stínů tmavších.


Na konturování obličeje jsem použila konturovací duo od e.l.f. Nanášela jsem je novým štětcem od e.l.f - Mineral Powder Brush.



Rty jsem obtáhla konturovací tužkou od Miss Sporty  Mini-Me Lip Liner v odstínu 070 Bubble Gum.


Rtěnku jsem použila opět od Catrice Ultimate Colour - sytě oranžovou 050 Princess Peach. Jako lesk jsem použila Super Glossy Lip Shine od e.l.f v odstínu Juiced Berry.



A nakonec řasenka - moje nejoblíbenější - Dermacol Volume Mania Mascara Absolute Black. Tahle řasenka je vážně super díky svému velkému kartáčku, který řasy krásně oddělí a prodlouží. Navíc oceňuji to, že kartáček je klasický.


A toto je celé líčení. Samy vidíte, že nic výrazného to není. A je celkem jednoduché na nanesení, třeba ráno do školy.

Doufám, že se vám líčení líbí za budu ráda a vaše komentáře.

Krásný den vám přeje Dáša :)







28 komentářů:

  1. Ahojky,

    slušivé. Líbí se mi hlavně rtěnka - ještě žádnou oranžovou nemám - budu muset pořídit :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle jen doporučuji. Taky je dobrá Dermacol Lip Seduction v odstínu 04 :)Na léto je super :)

      Vymazat
    2. Dermacol Lip Seduction obhlížím už dlouho, ale Catrice nemůžu nikde sehnat (a přitom by měla být dostupná běžně v Rossmannovi - nebo se mýlím?)

      Vymazat
    3. Jojo, ale jen v některých. U nás v Litoměřicích není, jezdím až do Ústí n. L. Tam ho mají na Míráku. :)

      Vymazat
  2. Pěkné, decentní líčení :) Líbí se mi ta rtěnka, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Na léto je suprová ;-)

      Vymazat
  3. mne prides dost zmalovana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jsi četla náš blog pravidelně, zjistila bys, že neurážíš mě, ale někoho jiného. Pokud se ti líčení nelíbí, respektuji to, ale stačilo napsat, že je pro tebe výrazné :).

      Vymazat
  4. Hezké. Z téhle řasenky jsem byla také nadšená, ale jen do doby než jsem zjistila, že už k odpoledne mi začala hrozně opadávat a drolit se :( Oranžová rtěnka je super ... já mám teď novou od ELF a jsem s ní celkem dost nadšená, že mi myslím i sluší :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já řasenku mám už druhou a nedrolí se mi - teda zatím :)- snad brzy nezačne ;-) Taky jsem si od ELF objednala jednu ze základní řady - Captivation. Snad bude dobrá :)

      Vymazat
  5. Líčení je hezké. Škoda, že mi oranžové rtěnky vůbec nesluší. :)

    OdpovědětVymazat
  6. velmi pekné líčenie :) Zapáčila sa mi velmi farba rúžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od e.l.f - velmi povedené duo - sice trochu práší, ale stojí za to :)

      Vymazat
    2. A rtěnku velmi doporučuji, je dost hydratační :)

      Vymazat
  7. Všem moc děkuji za chválu a krásné komentáře :)Alespoň tak vím, že jsou články pro vás užitečné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta oranžová rtěnka je fakt nádherná. Celé to líčení je nádherný. Holky, váš blog je moc hezký. Moc se mi líbí. Prosím, podívejte se i na můj http://janickablog.blogspot.cz/ Děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za krásný komentář :) Moc nás potěšil :)

      Vymazat
  9. Krásné líčení. A moc ti sluší. Rtěnka je vážně supr. Za lak moc děkuji. Do té barvy jsem se ihned zamilovala. A jsi blázen!!! Ty naušničky jsou dokonalé :) Šíleně moc moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotce je Evča, já ji povětšinou líčím ;-), ale neva , moc děkuji za chválu, protože to beru jako chválu na to , že se mi líčení povedlo :) a za naušničky není zač děkovat - to já jsem se opozdila :)
      Moc děkuji za kometnář :)

      Vymazat
    2. PS: jsem ráda, že se lak líbí :)

      Vymazat
    3. Tak už se ve vás aspoň vyznám :D Ještě jednou moc děkuji :)

      Vymazat
  10. Krásné líčení. A moc ti to sluší :))
    A ty řasy teda opravdu kráásné :)

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, ale opět na fotce nejsem já :) Líčila jsem Evču :) Ale děkuji za chválu :)

      Vymazat
  11. jee Dášenko ty jsi krásná!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotce je Evča, líčená mnou :) ale neva ;-). Děkujeme za pochvalu :)

      Vymazat
  12. Ještě bych možná malinko zvýraznila obočí, ale jinak je to moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obočí má Evča strašně světlolinké, ale neuškodilo by to. V době, kdy jsem ji líčila, jsem ještě obočí moc neřešila :) Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)