středa 6. června 2012

NYC - 257 Levander Cupcake


Ahojda,

než začnu o laku, chtěla bych se vás zeptat, zda-li by jste měly zájem o videa. Už nás napadlo, že bychom nějaká mohly natočit. Prvním tématem by nejspíše byly šperky a jejich skladování. Napište nám do komentářů váš názor, a když se vám bude chtít, i téma, o čem bychom mohly natočit další videa.
A teď už k laku - dnes vám přidávám článek o lehce dostupném laku od značky NYC, kterou většinou můžete najít v drogeriích Rossmann. Tento lak byl minulý týden ve slevě za 39 Kč, a také jim přišly nové odstíny. Tento lak vodstínu 257 Levander Cupcake mě mile překvapil svým vysokým krytím - kryje v jedné vrstvě a skvěle se nanáší. Barva je to opět ktémová, tentokrát fialková - šeříková. Lak schne opravdu rychle a je velmi lesklý. Musím tento lak ohodnotit velmi vysokou známkou. Celkově mě tyto laky překvapily jak kvalitou, tak i barvami - nabízejí ještě krémově zelenou a růžovou.



Líbí se vám barva laku? Znáte kosmetiku NYC? Vlastníte něco z ní? Jak jste s jejími výrobky spokojeny?

Moc vám děkuji za komentáře k předéšlým článkům - velmi mě potěšily :).

Krásný večer vám přeje Dáša :)





8 komentářů:

  1. tak tohle je úžasná barvička!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě by se mi líbila videa. ;)
    A barva je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. je ten vypadá krásně, mám ráda krémové laky a ještě více fialovou :P

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně taková barva laku mi chybí, musím doplnit :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj holky,

    video o špercích - to beru všema deseti!!
    Od NYC mám dva laky - a oba mě mile překvapily a tahle barvička je úžasná - vidím to tak, že v pátek běžím do Rossmanna :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  6. Laky od NYC jsou suprové a tenhle je krásnej.. k dyž jsem si těd podobný koupila - od Essence - na mém blogu foto :)

    petulabook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám od nich odstín Late Nite Latte, je to béžový s pearl shimmerem a na to, že je to bledule, tak kryje suprově!!! Lépe než podobný odstín od Max Factor za 200Kč. A navíc i dlouho vydrží (pokud pod něj nedáte jakýkoliv podkladový lak) :) A tahle barvička vypadá moc hezky, navíc si mě navnadila s tím zelený, asi zase zavítám do Rossmanna :)

    OdpovědětVymazat
  8. presne takýto odtieň by som chcela,nádhera

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)