čtvrtek 7. června 2012

Outfit - Černobílé pruhy a červená


Ahojda,

přidávám sem ještě jeden outfit - tentokrát proužkovaný černobílý s červenými doplňky. Mám takovou kombinaci barev docela ráda a cítím se v tom pohodlně. Tento outfit je jednoduchý a dnes jsem si ho vzala do města a do banky.



Na sobě mám černý svetřík z Takka, pruhované volné tričko z New Yorkeru, jeansy od vietnamců, balerínky z F&F a kabelku z Oriflamu. Kabelka se sice moc nehodí, ale nosím ji i do školy, protože je doopravdy velká a bytelná, když tahám všelijaká skripta :). Pásek mám ještě po mamce, ani nevím odkud a jak dlouho ho doma máme :).

Lak na nehtech od NYC v odstínu 257 Levander Cupcake (zde).


Silikonové hodinky, které jsem dostala k narozeninám, jsou mým častým outfitovým doplnkěm (zde).












Doufám, že se vám outfit alespoň trochu líbil. Můžete mi do komentářů napsat, jak jste na tom vy z pruhy či s černo-bílo-červenou kombinací barev.

Krásný podvečer vám přeje Dáša :)

4 komentáře:

  1. holky outfity jsou super, jen je škoda, že je přidáváte najednou. jeden denně by bohatě stačil a víc bych si je užila :-) ty nehty ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky se do toho tak zapálíme, že vše přidáme v jeden den, snad to příště vydržímě :) Dekujeme za pochvalu :)

      Vymazat
  2. vypadá to dobře! Když je krásná postava, tak sluší všechno !:-)) ty rifle jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Postava vypadá v oblečení, ale v létě se pro svou chlapeckou postavu v plavkách stydím :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)