středa 20. června 2012

Outfit - Do města v růžové


Ahojda,

dnes vám ukážu pondělní outfit, který jsem měla do Ústí n. L. Na sobě mám tílko z Tally Weil (129 Kč), sukni do pasu na tělo z New Yorkeru (79 Kč), kterou jsem si pořídila v loškých slevách. Kabelka je taktéž z Tally Weil (319 Kč), kterou jste mohly vidět už v tomto článku. Botky jsou od vietnamců, jen tak na fotku - jinak jsem běhala v žabkách. Také jde vidět rtěnka, kterou mám od mé oblíbené Catrice Ultimate Colour v odstínu Frozen Rose.
Outfit mi tentokrát přijde dosti výrazný, ale tak snad nikoho neurazí. Snažila jsem se sytou růžovou utlumit sukní, kterou jsem mimichodem ještě neměla na sobě - tak se alespoň slečna vyvenčila :).



Doufám, že se vám outfit líbil a budu ráda za všechny vaše komentáře a kritiku, jak pozitivní tak i negativní.

Super středu vám přeje Dáša :)!






8 komentářů:

  1. Boty jsou nádherný, ale jinak se mi to moc nelíbí. Promiň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí :) Každý má svůj vkus, ale děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuji ;-) - v plavkách už to ale není ono :D

      Vymazat
  3. Cus!
    mám nový blog tak bych byla moc ráda kdyby ses na něj podívala popřípaně se stala stalým čtenářem :)
    http://fuck-my-life-yeah.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit se ti celkově povedl:))
    Jinak bych byla moc ráda, kdyby ses mrkla na můj blog a když tak se stala i novým členem! Hezký den :)

    http://lost-in-closet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)