pondělí 18. června 2012

Outfit - Leopardí šaty


Ahoj,
dnes vám přináším outfit z víkendového výletu na Pískovnu, která se nachází kousek od Litoměřic. Za zavřené oči na druhé fotce se omlouvám nějak jsem si toho na foťáku nevšimla a jelikož jsem chtěla i ukázat jak tyto šaty vypadají zezadu, rozhodla jsem se jí sem i přes to dát :)
Tento outfit se skládá z leopardích šatů (Japan style), které jsem zakoupila v jenom z aukro shopů. Dále pak z černých "punčochových" legín. Ty jsou koupeny v obchodě s prádlem. Gladiátorky na podpadku jsou od větnamců. Perlový náhrdelník byl dárek a tudíž nevím, kde byl zakoupen. Kabelka je Benetton. Na nehtech jde také vidět lak  Essence  z řady Colour&Go, odstín C'est  la vie!




























Přeji krásný zbytek slunečného odpoledne!
Evička

6 komentářů:

  1. Kabelka se mi k tomu nehodi, trochu se to triska a vzala bych jednodussi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ale mě se k tomu kabelka líbí ale děkuji za komentář , respektuji ho :)

      Vymazat
  2. Ty šaty mají perfektně řešený spodek!Hrozně se mi na nich líbí ještě ta bílá průsvitná látka:) Co se mi naopak nelíbí jsou ty černé legíny. Bez nich by byl outfit mnohem, mnohem hezčí.. Ale chápu, taky na černé legíny nedám dopustit.. už kvůli tomu, že mám velká lýtka..:P:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé legíny jsem zvolila právě kvůli velkým lýtkům cítím se s nimi poněkud lépe ale máš pravdu bez nich by byl outfit lepší, děkuji za komentář:)

      Vymazat
  3. Neber to prosím nějak špatně, je to čistě můj názor, ale tenhle outfit se mi ani trochu nelíbí, šaty by byly možná fajn, bez té záclony na spodku a taky s volnější gumičkou nahoře, jsi v tom stáhlá a překupuje ti kůže a tohle prostě nemám ráda, ale rozhodně to neber, že by jsi v tom byla tlustá, to vůbec! Z botů mám dojem, že ti z nohy dělají hroznou ploutev a kabelka se mi zdá k šatům až moc výrazná. Legíny jsou hrozně moc diskutované, ale sama je nosím, takže je neodsuzuji, ale k těm šatům by to možná bylo lepší bez.
    Promiň za trochu kritiky, ale hezké komentáře umí psát každý

    OdpovědětVymazat
  4. Gumička je fakt taky jsem si toho všimla ale nedá se s tím nic dělat , už jednou jsem měnila gumu za větší a když jsem dala o trochu delší tak mi zase padaly , spíš bych měla trochu zpevnit svaly a bylo by to určitě lepší.Kritika mi nevadí ale až na ty legíny a tu gumičku se mi outfit líbí, zvlášt ta síťka na šatech díky které šaty nejsou obyčejné, každý máme prostě jiný názor ale děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)