čtvrtek 7. června 2012

Outfit - Mexicano :)

,

Ahojda, 

dnes vám přidávám pár fotek dnešního outfitu. Skládá se z oranžovo-růžového trička s jedním rukávem z Takka (právě teď k sehnání za 179 Kč), kalhoty jsou od vietnamců stejně jako lodičky. Srdíčkové naušničky taktéž z Takka. Na poslední fotce je také líčení - líčila mě Evča a musím upozornit, že gelové linky nanášela poprvé - tak můžete napsat, jak se vám líbí. Tento outft je takový jednoduchý, ale pohodlný.



Snad se vám outfit líbí.

Přeji krásný zbytek dne! Dáša :)








8 komentářů:

  1. moc Ti to sluší! ty lodičky vypadají luxusně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :). Lodičky jsou nádherné a i celkem pohodlné, ale málem jsem se na nich přizabila ;-)

      Vymazat
  2. JJ moc Ti to sluší :) Pěknéé a jsi krásně štííhlá

    OdpovědětVymazat
  3. lodičky jsou nádherné! takové nude ještě ani nemám :( musím napravit :))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top se mi líbí. :) A jestli jsou linky nanášené poprvé, tak teda klobouk dolů, povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Evča se snažila, celé líčení dělala porvé a na ty linky si taky troufla - tak si říkám, že má skrytý talent ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)