úterý 19. června 2012

Outfit - Na pláž?


Ahojda,

dnes s vámi podělím o outfit, který jsem měla k vodě na Pískovnu. Kombinace oblečení je jednoduchá. Hlavně jsem vám ale chtěla ukázat letní šortky, které mám už přes rok a jsou z Takka (699 Kč). Jsou velmi pohodlné a mají střih, který se mě osobně strašně líbí a myslím, že mi i sluší. To bylo vzhledem k tomu, že mi kalhoty ani jiné spodní díly v Takku nesedí, celkem příjemné překvápko. Vyšisování džínsových šortek je také velmi pěkné. Triko je z New Yorkeru (129 Kč) z minulého roku a strašně se mi líbil ten vzor. K vodě jsem si ho ale vzala, kvůli tomu, že je volné a v neděli bylo strašné vedro. Žabky s beruškama jsou s Gate (48 Kč)a naušnice z F&F (30 Kč). Nemyslím si, že je tento outfit nějaký extra vymyšlený, ale je to spíše ukázka ležérního amerického stylu, který mám ráda.



Doufám, že se vám outfit líbil a budu ráda za vaše komentáře :).

Krásný den vám přeje Dáša :)!







4 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)