pondělí 11. června 2012

Outfit - Orange & Beige



Ahojda,

přináším vám rychlý denní outfit - měla jsem ho dnes na nákupech v Teplické Olympii. Snažila jsem se zkombinovat různé kousky oblečení - bohužel se mi to u bot podle mého názoru moc nepovedlo. Dlouho jsem je totiž neměla na sobě, a tak jsem je chtěla zase prošlápnout. Hlavním článkem dnešního outfitu je sytě oranžové sako, které se mi velmi líbí a na léto se bude hodit jako super vršek na chladnější večery nebo jako výrazný doplněk běžného jednoduchého outfitu.



Na sobě mám velmi pohodlné hnědé mokasíny na klínku z Aukro.cz (299 Kč + poštovné), jeansy od vietnamců (399 Kč), triko z Takka (349 Kč), sako se saténovou podšívkou Amisu z New Yorkeru (ve slevě za 489 Kč), kabelka z F&F (Tesco Všebořice, ve slevě za 314 Kč) a brýle z C&A (299 Kč).

Snad se vám outfit líbí a napíšete mi do komentářů, jestli by jste s takto výrazným kusem oblečení vyšly na ulicinebo zda-li je na vás taková barva moc výrazná. Děkuji za pozornost a moc se těším na vaše komentáře :).

Krásný pondělní večer vám přeje Dáša :).





Jedna taková přesmažená fotka, ale alespoň to Sluníčko vykouklo :).




4 komentáře:

  1. Ahojky, botičky se mi moc líbí - hodí se k sáčku - ale nějak se to možná tluče s tím tričkem...nebo já nevím. Prostě se mi na tom něco nezdá, ale nevím přesně co :D

    To je tedy komentář jak noha..:D

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nevím :) Něco na tom bude... :D

      Vymazat
  2. To sáčko vypadá moc fajn!!!! Sedne ti. :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)