neděle 10. června 2012

Řasenka Catrice The Giant XXL Volume


Ahoj,
dnes vám přináším recenzi na řasenku Catrice The Giant  XXL Volume . Dle mého názoru je řasenka celkem dobrá. K mé radosti mi nedělá černé kruhy pod očima jako většina řasenek. Bohužel však občas řasy trochu slepí, což však lze napravit kartáčkem na řasy. Překvapil mě její veliký kartáček, který jsem čekala sice velký, ale ne tolik. Z tohoto důvodu jsem čekala, že se bude špatně nanášet, ale je to jen o zvyku. Jakmile si zvyknete, tak se nanáší dobře a také celkem rychle. A na závěr musím dodat, že mě potěšila její marcipánová a čokoládová vůně, díky které vám o něco zpříjemní ráno :).








Hezký zbytek dne!
Evička



9 komentářů:

  1. Ta řasenka vypadá dobře asi se na ni půjdu mrknout, protože už mi dochází a potřebuju novou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urči tě jí zkus já jsem s ní spokojená :)

      Vymazat
  2. Potřebuju novou, ale velké kartáčky moc nemusím...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se toho velkého kartáčku bála ale je to opravdu spíše o zvyku :)

      Vymazat
  3. Mohla by být fajn, ale momentálně mám doma řasenek až až. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hezky (i když máš určitě pěkné řasy i tak). Hlavně to, že se nemaže je super, také se mi většina řasenek maže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také právě maže i většina řasenek co se ani ostatním nemažou ( pravděpodobně to záleží na řasách) takže jsem z této opravdu nadšená :)

      Vymazat
  5. Ahoj chtěla bych se zeptat kde si ji koupila :-) :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)