úterý 12. června 2012

Rimmel London - 605 Purple Reign


Ahojda,

dříve než se pustíme do článku upozorňuji, že Givaway včera v 17:47 skončila. Vyhlášení výherců bude dnes odpoledne a bude losovat Evča, bratr a přítel :). 

Tak a teď už k laku - je jím odstín 605 Purple Reign od Rimmel London 60 sec. Tento lak už jste mohly vidět v bledě modrém (zde). Vlastnosti u tohoto mě překvapily ještě více, než u předešlého. Zasychal opravdu rychle - tak minutu - i s nadlakem. Lakuje se velmi dobře a kryje ve dvou vrstvách. Barva je to opravdu sytá, ale i tak mám na letošní léto radši zářivé letní barvy nebo nude krémovky :). Celkově hodnotím tento lak jako dobrou a výhodnou koupi.



Máte s laky od Rimmel London 60 sec. zkušenosti? Máte doma tento nebo nějaký jiný? Za vaše komentáře budu velm ráda a ráda vám na ně také odpovím ;-).

Krásný den vám přeje Dáša :)!





8 komentářů:

  1. tak to je krásná barva, asi jí musim mít :D miluju fialovou

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná barva, žádnou takovou nemám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám laky Rimmel ráda, dobře se nanáší, celkem drží.. kupuju hlavně růžové odstíny nebo laky na francii a jsem s nima spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. krásná barva, mám ráda fialovou, takže za mě určitě ano, možná že mi skočí do košíku při příští návštěvě drogérky

    OdpovědětVymazat
  5. Na nehtech ti moc sluší, musím přiznat, že tyhle laky se rimmelu opravdu povedly! :)

    http://skyandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. wau, tak ten je! líbí se mi jak se leskne

    http://marsis-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle lak taky mám. Nejvíc se mi líbí, jak se úžasně leskne. Jen mám trochu problém se schnutím, 60 sekund to teda není. Ale i tak jsem si ho oblíbila, zrovna ho mám na nehtech:-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)