neděle 17. června 2012

Tvářenka e.l.f. Essentials - Flushed


Ahoj,
Přeji vám krásnou slunečnou neděli. Dnes vám přináším recenzi na tvářenku od e.l.f Essentials - odstín Flushed. Tvářenka se velmi dobře nanáší, bohužel však málo vydrží. Asi tak 2-3 hodinky. Myslím, že tvářenka vzhledem ke své ceně je naprosto průměrnou. A pro někoho, kdo se rád přelíčí i během dne, je super. Tento odstín je takový svěží  a do počasí posledních dní naprosto ideální. Na třetím a čtvrtém obrázku jsem se vám pokusila tvářenku nafotit již na obličeji, tak snad se mi to aspoň trochu povedlo :).








Krásný podvečer přeje Evička!

4 komentáře:

  1. Odstín vypadá hezky, škoda té výdrže :/ A máš krásné řasy!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano ta výdrž mě také mrzí jelikož mi jinak vyhovuje.A děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, mně tyhle tvářenky vydržej i celej den :D. Nevím čím to je. Na fotce mi trošku přijde že je to jeden velkej flek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel ne což mě mrzí :( Tvářenka je tam kde má být to já se neustále červenám po celém obličeji ikdyž méně než po tvářence, bohužel to však foťák zachytil a pak to vypadá jak to vypadá :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)