úterý 12. června 2012

Vyhlášení výsledků Givaway :-)


Ahojda,

máme tu vyhlášní výsledků naší první Givaway. Chtěly jsme vás odměnit za to, že náš blog navštěvujete a komentujete. Ještě jednou vám tímto chceme poděkovat za vaši přízeň a budeme se snažit splnit vaše požadavky na recenze a třeba natočit nějaké video.


Soutěže se dohromady zůčastnilo 19 osůbek, ale bohužel jen tři z nich můžeme odměnit dárečkem. Nebuďte však smutné - pokud budete náš blog pravidelně sledovat, určitě narazíte na další připravovanou Givaway ;-).

Přejdeme tedy k vylosovaným výherkyním :). Předem však upozorňuji, že Evča kvůli časovému vytížení nelosovala, ale mohu vás uklidnit tím, že losoval můj spravedlivý bráška dvakrát - nějak ho to nadchlo :).




 Po prvé:




 Po druhé:




 A po třetí:







Všem třem výherkyním moc gratulujeme a doufáme, že mají z dárečků radost!!!! O výhře se jim ozveme emailem.

Krásné odpoledne vám přeje Evča a Dáša :)

8 komentářů:

  1. Jéžiš holky vy jste mi udělaly radost :) Teda spíše bratr a jeho šťastná ruka :D jelikož jsem ještě nikdy žádnou givaway nevyhrála :)) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač. dělá nám radost, že jsme ti udělaly radost. :)

      Vymazat
  2. Holky, mám neskutečnou radost! Děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, nás těší, že náš blog sleduješ a komentuješ :) :) Jsme rády, že máš radost :)

      Vymazat
  3. moja prváá vyhratá giveaway :) Ďakujem velmi sa tešííím :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, každý musí mít někdy alespoň kousek štěstí :)

      Vymazat
  4. juu holky to je sranda, losovala jsem giveaway ze stejné misky :D Ale fialové :D z nanu nana;)
    http://marsis-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Nanu-Nana je nej :) dají se tam pořídit super věci.

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)